Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ardealul si Jazz: o campanie despre cum chiar toata lumea merita sa manance cu gust

Jazz semneaza noua campanie pentru pate Ardealul. Umor, mancare cu Fainosag, ardeleni si stereotipuri din publicitate, “tratate” cu gust. Cam acestea ar fi ingredientele.

“Pate-ul este o mancare la indemana, pe gustul romanilor. Si, vorbind de preferintele noastre in mancare, stim ca nu ne plac lucrurile fade… Noile spoturi semnate de echipa Jazz readuc in prim plan diferentiatorul pate-ului Ardealul: gustul inconfundabil de pate condimentat cat si cum trebuie, cat sa devina o masa memorabila, alt fel spus, cu fainosag. Multumim echipei Jazz pentru insight-ul local, ideea creativa si flexibilitatea de care a dat dovada“, a spus Andreea Toloaca – Marketing Director.

„Prin noua campanie de comunicare am dorit sa readucem in atentia consumatorilor avantajul competitiv al pate-ului Ardealul – gustul fain dat de fainosag, mixul unic de condimente si mirodenii ardelenesti. Avem o idee de campanie foarte ofertanta „Toata lumea merita mancare cu gust, chiar si…”. Acest “chiar si” ne permite sa targetam studentii care sunt departe de casa, pe cei ce sunt prinsi de un serial si uita sa manance, pe cei ce fac economii pentru a pleca în vacanță, pe cei ce s-au trezit de dimineata sa ajunga la pescuit, pe cei ce stau peste program in agentii etc. Pe Tv, am ales sa vorbim despre cei care joaca in reclame, pastrand ocaziile de consum relevante pentru targetul nostru – pentru mame-micul dejun pe fuga, pentru barbati – mersul la pescuit”, a declarat Gina Miu – Senior Brand Manager Orkla.

“Daca “toata lumea merita sa manance cu gust”, atunci merita si cei care joaca in alte reclame, nu neaparat la mancare, dar unde mancarea apare sau poate sa apara: in reclamele la detergenti unde nimeni nu se intreaba daca mancarea care face pata are gust bun si in reclamele la bere unde vorbim despre malt, hamei de calitate, dar nu si despre ce mancam cu berea aia buna.” Andreea Ghenoiu, Group Creative Director Jazz.

Pe TV, campania are 2 spoturi care “troleaza” cele 2 clisee din publicitate, amintind de importanta gustului pentru oricine, oricand. Spoturile incep ca niste executii clasice la detergenti sau bere. Pana cand apar ardelenii, brusc, si aduc mancarea cu Fainosag.

Campania se continua in print si pe online (youtube ads). Executiile pentru online sunt simple si urmeaza aceeasi idee de a “trola” anumite formate, cel de videoclip si cel de tutorial de pe Youtube. Pentru ca si artistii care canta pe Youtube merita sa manance cu gust, dar si cei care se pregatesc sa invete ceva nou. Toata lumea merita sa manance cu gust!

Echipa Jazz: Valentin Suciu – Creative Partner, Andreea Ghenoiu – Group Creative Director, Alin Badiu – Art Director, Irina Pencea – Managing Partner, Georgiana Neacsu – Account Manager.

Echipa Orkla Foods Romania: Andreea Toloaca – Marketing Manager si Gina Miu – Senior Brand Manager.

Spoturile sunt produse de Multimedia Est, in regia lui Radu Muntean, DOP – Tudor Lucaciu.

Executiile de online sunt regizate de Valentin Suciu (Jazz).

Bucuresti, 02.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.