Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Arctic si Beko lanseaza campania naţională de inlocuire a aparatelor frigorifice

"Fii eco, alege Arctic sau Beko!"

În perioada 15 aprilie – 31 mai 2010, Arctic şi Beko lansează campania de înlocuire a electrocasnicelor vechi cu produse ce prezintă eficienţă energetică superioară, clasa A+.

Compania Arctic, liderul pieţei de electrocasnice din România, lansează campania naţională „Fii eco, alege Arctic sau Beko!”, care aduce consumatorilor, în schimbul aparatelor vechi, produse performante, la standarde tehnologice superioare şi prietenoase cu mediul înconjurător prin consumul de energie redus.
Campania are ca scop încurajarea înlocuirii vechilor aparate frigorifice – cu o eficienţă energetică redusă – din dotarea gospodăriilor, şi totodată, colectarea şi reciclarea acestora, proiectul desfăşurându-se cu sprijinul RoRec, Asociaţia Română pentru Reciclare.

În perioada 15 aprilie – 31 mai 2010, toţi cei interesaţi să înlocuiască vechiul frigider se pot prezenta cu aparatul la centrele de colectare sau în magazinele de electrocasnice, primind în schimb o reducere de 150 RON la achiziţionarea oricărui frigider de clasă A+, marca Arctic sau Beko. La promoţie participă toate magazinele de electrocasnice din ţară care comercializează produsele Arctic şi Beko.  

Achiziţionarea unui frigider din clasa A+ prin intermediul campaniei „Fii eco, alege Arctic sau Beko!” are pe lângă avantajul imediat al reducerii de preţ şi acela al unei economii substanţiale la factura de electricitate. Frigiderul este aparatul electrocasnic care consumă cea mai multă energie electrică într-un cămin. Înlocuind un frigider vechi de 7-10 ani cu unul nou din clasa A+ se poate economisi până la jumătate din consumul de energie, ceea ce pe termen lung înseamnă economii importante.
  
„Consumatorii percep electrocasnicele vechi care funcţionează în continuare ca având valoare, nefiind conştienţi de costurile de funcţionare ridicate, şi nici de impactul lor asupra mediului. Dacă avem în vedere că un frigider consumă aproximativ 20% din totalul de energie folosită într-o casă, atunci înlocuirea vechilor aparate frigorifice cu unele noi de clasă elergetică A+ înseamnă costuri considerabil reduse pentru energia electrică. În plus, dincolo de aspectul economic, alegerea unor electrocasnice nepoluante şi cu un consum mic, presupune şi reducerea impactului asupra mediului înconjurător, un pas important pe care îl putem face fiecare pentru îmbunătăţirea calităţii vieţi,” a declarat Gabriela Geană, Marketing Manager Arctic.

Campania „Fii eco, alege Arctic sau Beko!” este promovată printr-un mix de comunicare care include spot radio, promovare OOH în staţiile de metrou din Bucureşti, campanie de advertising on-line, secţiune on-line dedicată www.arcticbuyback.ro, campanie de informare prin SMS, materiale promoţionale în punctele de vânzare şi activităţi de relaţii publice.

Bucuresti, 20.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.