Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ARBOperformance si Metromind Media lanseaza Clickable

Clickable este un serviciu oferit de catre Metromind Media in parteneriat cu ARBOinteractive. El se adreseaza companiilor ce au utilizat si utilizeaza componenta de media buying in cadrul campaniilor lor. Produsul se bazeaza pe mixul celor mai importante elemente din mediul online: awarnesul adus de display advertising si marketingul prin motoarele de cautare.
Diferenta notabila dintre Clickable si bannerele in sistem cost-per-click consta  si in modalitatea de evaluare strict personalizata pe nevoiile clientului.La baza parteneriatului dintre ARBOinteractive si Metromind Media a stat asa cum afirma si Elena Jigaila Manager ARBOperformance , dorinta de a inlesni planificarea optima a campaniilor de publicitate in mediul online:

“Clickable, rezultat al colaborarii dintre ARBOperformance si Metromind, este produsul noii generatii in comunicarea online. Bazat pe o audienta de calitate oferita de reteaua ARBOperformance cu forme neintruzive de prezentare si targetare precisa precum si pe metodele de analiza si interpretare profesionale oferite de Metromind fac din Clickable un produs de succes”  

Utilizatorii Clickable vor avea posibilitatea de a targeta individual cele peste 100 de site-uri, care sunt segmentate pe 15 categorii si constituie portofoliul ARBOinteractiv.  Gabriel Nedelea,  Managing Director Metromind Media afirma:
“Clickable a aparut din necesitatea crearii unui tip de banner bazat pe eficienta. Agentia Metromind, este adepta  marketingului eficient, de aceea din toate campaniile noastre nu lipseste componenta Google Adwords. Problema adwords este aceea de limitare: esti conditionat de numarul de cautari pe nisa careia te adresezi. Astfel, impreuna cu Clement Nicolaescu si cu Elena Jigaila, am incercat sa tratam acest deficit prin crearea unui nou mijloc de promovare bazat pe eficienta, dar din care sa nu lipseasca componentele de branding, awareness, brand interaction si mesage association.”

Serviciul este disponibil spre achizitionare doar prin intermediul agentiei  Metromind Media, aceasta  pregatind deja primele campanii utilizand Clickable.

Bucuresti, 08.09.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.