Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

AQUA Carpatica: Drept la replica 06.04.2016

“AQUA Carpatica garanteaza in continuare public consumatorilor sai puritatea apelor sale si isi pastreaza libertatea constitutionala de a comunica acest lucru.”

Am luat la cunostinta cu stupoare de campania de denigrare a asa-zisei    Asociatii Pro Consumatori (APC),  asociatie care nu are nici un fel de statut de reglemetare sau control in piata romaneasca, dar care se pare ca recurge la tehnici tendentioase si denigratoare in presa locala.

Confirmam in mod categoric si ferm ca din 2010 (momentul lansarii produsului AQUA Carpatica), toate buletinele de analiza au confirmat lipsa nitratilor in AQUA Carpatica – apa minerala carbogazificata, la toate loturile produse si comercializate de noi. Mai mult decat atat, AQUA Carpatica este produsa si imbuteliata in conformitate cu toate rigorile legale, iar informatiile de pe eticheta sunt absolut corecte, bazate pe buletine de analiza emise de laboratoare acreditate si certificate. AQUA Carpatica – sursa F2 Paltinis este omologata atat in Romania, cat si in Uniunea Europeana ca apa minerala carbogazoasa. Carpathian Springs SA, dand dovada de corectitudine si transparenta fata de consumator, mentioneaza ca este carbogazificata, adica exista un adaos suplimentar de CO2 natural. Pe piata apelor minerale din Romania nu exista nici o apa minerala comercializata care se poate incadra la categoria apa minerala natural carbogazoasa. Toate au adios de CO2.
 AQUA Carpatica controleaza zilnic toti parametrii de calitate a produselor, cu precadere a continutului de nitrati (NO3). Pentru fiecare lot exista sute de contraprobe depozitate in conditii de siguranta, cu buletinele aferente emise de laboratoare acreditate RENAR pentru metoda de determinare a nitratilor (metodele internationale ISO).

Orice afirmatie contrara acestui fapt adevarat poate fi demolata de catre probele existente si buletinele de analiza care le insotesc.
Competitorii nostri pe piata din Romania, precum si institutiile de control ale Statului Roman au pus sub semnul intrebarii sloganul nostru „AQUA Carpatica, cea mai pura apa minerala carbogazoasa din lume”. Si de 4 ani NIMENI, subliniez NIMENI, nu a reusit sa aduca pe masa o alta apa minerala, care sa aiba, la fel ca si AQUA Carpatica, nivelul de nitrati  „0” sau sub limita de detectie (<0,1 mg/L). Nici noi, urmare a verificarilor noastre diligente, nu am putut identifica o astfel de apa. In ziua in care cineva va dovedi ca exista o apa fara nitrati, la fel ca si AQUA Carpatica,  vom retrage acest slogan. Pana atunci este valabil ceea ce juristii numesc „probatio diabolică ” (neexistand o consacrare normativa a obligatiei de a dovedi un fapt negativ), iar noi voi lupta intr-o tara democratica si europeana pentru a apara ce este adevarat.

Intr-un mod ciudat si cel putin suspect, aceasta asociatie,  in loc sa apere si sa protejeze interesele consumatorilor, in speta a copiilor si bebelusilor, printr-o initiativa legislativa privind obligativitatea inscriptionarii continutului de nitrati pe eticheta sticlelor de apa imbuteliata, aloca resurse considerabile la nivel national pentru a verifica daca intr-adevar apa noastra este fara nitrati.

Dorinta de hartuire este vadita si slujeste interesele comerciale ale concurentei. Cuiva in Romania nu-i place ca exista Cea mai Pura Apa Minerala din Lume. Nu este prima actiune  de acest fel, indreptata impotriva AQUA Carpatica.

Prin actiunile noastre si incercarea de a mobiliza consumatorii si autoritatile pentru a eticheta corect toate apele minerale din Romania, (vezi Campania Legea Apei si Testul Puritatii) am dovedit transparenta si corectitudine fata de consumatorii nostri. Succesul nostru, atat de imagine cat si comercial, a determinat concurenta sa recurga la practici neloiale, implicand chiar institutiile statului.
Vrem sa mentionam ca in prezent, AQUA Carpatica se exportă în 14 țări, fiind singura apă minerală din România care se vinde conform legislației SUA în toate cele 50 de state și precum și în prestigiosul magazin Harrods din Londra.   

Suntem prezenti in SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lantul  Metro Cash& Carry), China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.
Toate aceste actiuni de export nu ar fi posibile fara o calitate top premium.

Actiunea noastra de comunicare onesta vizavi de consumatori va continua si in 2016. In acest fel vom garanta in continuare public consumatorilor nostri puritatea apelor noastre si ne vom pastra libertatea constitutionala de a comunica acest lucru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *