free download 78 travel guides written by experts

Aproape 350 de ciclisti amatori au concurat in cea de-a patra editie a Skoda Velo Challenge

Cea mai cunoscută competiție de ciclism pentru angajații din companii s-a desfășurat pe 14 iunie în Pădurea Băneasa

Skoda Velo Challenge, primul eveniment din România dedicat amatorilor de ciclism din companii, a dat startul celei de-a patra ediții pe 14 iunie 2014 sub motto-ul “Teams, GO 4 GOLD!”. Cele 85 de echipe înscrise s-au dedicat 100% ciclismului și au concurat pentru cel mai rapid timp pe un traseu de 10 km în Pădurea Băneasa, cele mai multe dintre acestea fiind din industriile IT (24 echipe) și Auto (12 echipe). La eveniment au mai participat companii din domenii precum: asigurări, audit și consultanță, construcții & electrice, FMCG, retail, sănătate & medical, servicii, telecomunicații, media & advertising, avocatură.

În această ediție, Skoda Velo Challenge a adus multe surprize, precum prezența trupei de percuție și dans SuperChill, dar și premii atractive pentru echipele care au urcat pe podium: un weekend la Hotel New Montana din Sinaia pentru marii câștigători, alături de două autoturime Skoda pentru test drive în weekend-ul respectiv, biciclete Kilimanjaro Big Ben oferite de Hervis, Nokia Lumia 1320 și tablete Toshiba Encore oferite de Windows, genți și mănuși de ciclism de la Hervis, ceasuri de perete de la Musli Vitalis și bere oferită de Beck’s.

“Susținem ciclismul de 10 ani la nivel internațional și ne bucurăm că pe plan local suntem deja a la patra ediție Skoda Velo Challenge, promovând astfel spiritul de echipă și încurajând un stil de viață activ printre angajații români. A fost o ediție intensă, în care participanții au debordat de energie și ambiție, iar distracția la fost la cote maxime”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA.

Skoda Velo Challenge este organizată ca o competiție de tip ștafetă pentru angajații din companiile mari și mici, care se înscriu în echipe de câte patru concurenți (categorii: masculin, feminin sau mixt). Fiecare echipă din concurs a avut de parcurs, într-un timp limită de patru ore, un total de 40 de kilometri prin pădurea Băneasa.

Alături de organizatorul principal, Skoda, evenimentul a atras numeroși sponsori, precum Hervis, Becks, Musli Vitalis (Dr. Oetker), Windows, Hotel New Montana, Hotel Caro, NOMAD Multisport și Olympus (Fabrica de Lapte Brașov).

Bucuresti, 18.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *