Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aplicatia Colectionarul dezvoltata de HyperActivea a adus 15.000 de fani pe pagina de Facebook UPC

HyperActive i-a provocat pe utilizatorii de Facebook să pornească în căutare de antichităţi prin intermediul unei aplicaţii speciale: Colecţionarul. Initiativa are ca sursă de inspiraţie American Pickers (Pe urmele antichităţilor), serialul difuzat de History HD, care are un 1,3 milioane de fani pe Facebook.

Strategia a constat în testarea capacităţii utilizatorilor de a recunoaşte perioada în care anumite obiecte au fost descoperite, printr-un mecanism de concurs lansat pe pagina de Facebook a UPC.

„Elementul de noutate a venit prin premiile pe care le-am oferit, atipice pentru o campanie derulată în online, însă relevante pentru targetul nostru:18-45 de ani. Iar rezultatele ne-au depăşit aşteptările. Campania a devenit virala şi în mai puţin de 4 săptămâni am atras peste 15.000 de fani pe pagina de Facebook UPC România şi am avut 7.500 de înscrieri în concurs. Asta înseamnă o rată de participare de peste 50%, în condiţiile în care rata medie pentru o astfel de campanie este 20-30%. Mai mult decât atât, am avut zile în care am depăşit 1.000 de noi fani pe zi, iar numărul de înscrieri în concurs în acele zile, a fost de peste 600.”, spune Andrei Nistor, Account Manager HyperActive.

Prin intermediul aplicaţiei, utilizatorii care intrau pe pagina de Facebook a UPC erau invitaţi să deschidă cufărul cu antichităţi, să facă o călătorie în timp şi să răspundă unui set de 30 de întrebări. Organizatorii concursului au pus în joc 12 premii: un pick-up cu look retro şi funcţionalităţi moderne: USB, MP3 player, sunet digital; genţi Fi-Hi, dar şi aparate foto care dau posibilitatea utilizatorilor de a realiza fotografii cu aer vintage. Premiul cel mare a fost un TDK Boombox, o reinterpretare a iconic-ului boombox al anilor 90 care este perfect compatibil cu iPad-ul sau iPhone-ul oricui.

Concursul s-a desfăşurat în perioada 3-30 noiembrie şi a fost promovat de HyperActive prin Facebook social ads, bannere (pe site-urile www.upc.ro si www.kappa.ro ), mesaj pe canalul Info Channel şi branding pe facturile abonaţilor UPC.

Serialul American Pickers, difuzat de curând şi în România, îi urmăreşte pe Mike Wolfe şi Frank Fritz în misiunea lor de a recicla America. Cei doi cutreieră SUA căutând obiecte de valoare în cimitire de maşini, subsoluri, garaje şi şoproane, întâlnesc oameni interesanţi şi le ascultă poveştile uluitoare.

Bucuresti, 13.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.