Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aplicarea informatiei in afaceri la SolePAD Galati

Joi, 19 martie, Agora Media a organizat o nouă ediţie SolePAD (Soluţii Eficiente pentru Afaceri Durabile) la Galaţi. Conferinţa a avut loc în Sala de reuniuni a Hotelului Vega şi s-a adresat oamenilor de afaceri din judeţele Galaţi, Brăila şi Ialomiţa.  

Aflat la a treia participare la SolePAD, Traian Mândru, Director General al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Galaţi, a apreciat în deschiderea conferinţei faptul că după fiecare ediţie a plecat cu bucuria că a făcut un pas în faţă prin informaţia primită, subliniind că în momentul de faţă nu doar banii ci şi informaţiile sunt foarte importante. „Să plecăm acasă mai instruiţi şi mai încrezători că lucrurile grele pe care le vedem azi, vor fi mai puţin grele mâine, după ce vom aplica informaţiile şi tehnologiile prezentate aici. Este important să fim informaţi pentru a reuşi acolo unde am greşit înainte, bazându-ne şi pe forţa umană extraordinară pe care o are România. La Galaţi, de exemplu, avem şi parcul de software şi nu putem decât să aducem cuvinte de laudă la adresa celor care îl folosesc”, a declarat Traian Mândru.

În continuare, Bogdan Costin, Şef Oficiu OTIMMC Galaţi, a dorit să le precizeze participanţilor că urmează să se remedieze o problemă cu care s-au confruntat anul trecut în depunerea dosarelor de accesare a fondurilor europene, prin reducerea numărul de documente necesare la şapte, comparativ cu aproximativ 20 anul trecut. Un alt aspect este acela că Oficiul este pe punctul de a încheia un parteneriat cu CEC Bank şi Fondul de Garantare pentru IMM-uri, în vederea garantării co-finanţărilor necesare pentru accesarea fondurilor nerambursabile.

La nivel de server, prin virtualizare se înţelege posibilitatea de a rula mai multe sisteme de operare pe o singură maşină. De exemplu, prin ecosistemul de virtualizare creat de HP în parteneriat cu Microsoft, se pot instala patru sisteme de operare pe un singur server. La nivel de dispozitive de stocare, prin virtualizare se înţelege concentrarea tuturor necesităţilor de stocare pe un singur dispozitiv. Ovidiu Seceleanu, ESS SPO Manager în cadrul HP, a vorbit la Galaţi despre soluţiile de virtualizare HP pentru IMM, bazate pe servere blade HP ProLiant şi dispozitive de stocare HP StorageWorks, dar şi despre unificarea comunicaţiilor folosind servere HP Blade şi aplicaţia Microsoft Office Communication Server 2007.

Sabina Uţă, Manager Regional Vânzări în cadrul Romtelecom, a prezentat soluţiile de comunicare concepute de Romtelecom pentru IMM-uri şi Microîntreprinderi, structuratate în mai multe pachete: VoceNet Office – o linie telefonică şi o conexiune la Internet de până la 8 Mbps; Complete Office – două linii telefonice, acces Internet de până la 8 Mbps şi televiziune digitală Dolce Variety Special; Basic Office – două linii voce, ClickNet de până la 8 Mbps, Dolce şi până la şase abonamente Cosmote; Voce Business Internaţional Nelimitat în 3/10 ţări; Clicknet; IT Manager – o soluţie integrată IT&C oferită de un singur furnizor şi Clicknet HotZone – un serviciu de Internet wireless la cheie.

Vasile Ifrim, Director Comercial la AltFactor, a prezentat avantajele utilizării e-learning-ului în instruirea angajaţilor, folosind ca exemplu cursul de „Management de proiect” organizat în sistem e-learning de AltFactor. De ce management de proiect – pentru a atrage mai uşor fondurile europene, pentru a construi o echipă mai performantă sau pentru a organiza activitatea mai eficient. De ce e-learning? Pentru că este uşor de folosit, materialele de curs sunt disponibile online, materialul de studiu este organizat excelent, cursanţii au la dispoziţie o echipă profesionistă de experţi, pot studia în ritmul propriu şi beneficiază de asistenţă tehnică.

În completarea prezentării anterioare, Alina Dimache, Manager de Proiect la OTIMMC Galaţi, a amintit „Programul Naţional pentru susţinerea accesului microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă – schema de Voucere”, cu o componentă nerambursabilă de 75%. Alina Dimache a trecut de asemenea în revistă toate cele nouă Programe Naţionale de sprijin pentru IMM-uri disponibile anul acesta, precum şi oportunităţile de finanţare nerambursabilă pentru IMM-uri din cadrul Programului POS-CCE Axa I – Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie. 

Axa III a Programului POS-CCE vizează informatizarea companiilor. Adrian Susac, Consilier la Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale din cadrul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, a prezentat în finalul conferinţei fondurile nerambursabile pentru proiecte IT disponibile în cadrul acestei Axe, punând accent pe Domeniul 3, „Dezvoltarea e-Economiei”, ce conţine două Operaţiuni dedicate IMM-urilor – „Suport pentru implementarea de sisteme integrate şi alte aplicaţii electronice pentru managementul afacerilor” şi „Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comerţ electronic şi alte soluţii electronice pentru facilitarea operaţiunilor B2B”.

SolePAD Galaţi a fost promovat cu sprijinul partenerilor media – Imparţial, Monitorul de Galaţi, Zile şi Nopţi, Calendar Evenimente, MediaLook, PRwave, PRwave Directory şi al publicaţiilor Agora Media – IT Trends, Channel Report şi Agora News.

Următoarele conferinţe SolePAD vor avea loc pe 14 aprilie, la Craiova, respectiv 16 aprilie, la Drobeta Turnu Severin. Locaţia şi programul evenimentelor vor fi disponibile în curând la adresa www.solepad.ro

Bucuresti, 19.03.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.