Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dilema tânărului antreprenor: apartament, hub, office building sau un mix?

O radiografie a opțiunilor de spațiu pentru un business la început de drum include office building-uri, apartamente închiriate, cafenele ori hub-uri dedicate sau chiar propria casă folosită ca working space.

Însă o nouă variantă o reprezintă business lounge-urile, locurile în care office building-ul întâlnește hub-ul.

„Pentru o afacere la început de drum, imaginea este foarte importantă și se reflectă din locul în care îți desfășori activitatea. Mulți dintre antreprenori nu doresc să își asume de la început riscurile închirierii unui spațiu propriu, astfel că se orientează către spații neconvenționale, precum un business lounge. Acestea reunesc exact diferențele dintre celelalte tipuri de spațiu. Practic, în regim de hub, ai propriul birou, unde practic poți închide ușa când dorești. Din estimările noastre, în 2016, cererea pentru birouri de lounge a crescut cu aproximativ 20%”, declară Aura Ipate, fondator A_BEST Business Lounge.


Care sunt principalele avantaje ale unui business lounge?

 ·    Optimizarea costurilor cu spațiul închiriat – se pot închiria birouri cu plata pe oră, pentru o singură zi, pentru câteva săptămâni, sau pentru o lună. Încheierea unui contract pe termen lung nu este obligatorie, iar costurile sunt semnificativ mai mici decât cele pentru apartamente sau clădiri de birouri.

 ·    Nu e nevoie de avans – dacă pentru închirierea unui spațiu propriu este necesară achitarea unui avans semnificativ, pentru lounge acest lucru nu e necesar.

 ·    Facturile pentru serviciile de internet, pază, curățenie, electricitate sau alte utilități sunt incluse în costul chiriei – în cadrul unui business lounge nu e nevoie de încheierea contractelor cu mai mulți furnizori. Spațiul oferă toate utilitățile necesare, clienții lounge-ului câștigând timp prețios pe care să îl valorifice pentru creșterea propriilor afaceri.

 ·    Acces la servicii de secretariat, fără a angaja o secretară – lounge-ul oferă acest serviciu, la cerere. Astfel, va fi întotdeauna cineva care să răspundă la telefon și să preia corespondența atunci când antreprenorul sau angajații săi nu sunt la birou, iar birocrația asociată payroll-ului devine poveste.

 ·    Soluții de depozitare – un business lounge poate oferi, direct sau indirect, prin partenerii săi, soluții de depozitare temporară sau permanentă a mobilierului excedentar al clientului, a arhivei de documente a firmei etc, accesul la bunuri fiind facilitat la cerere, oricând, prin serviciul de curierat rapid.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.