Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antreneaza-ti simturile pentru gustul in forma „maxxima”, cu noile Lay’s Maxx

Sub sloganul „Gustul în formă maxximă”, Lay’s lansează campania de comunicare a noilor sortimente de chipsuri zimțate Lay’s Maxx Deep Ridged, disponibile în trei varietăți: sare, paprika și brânză cheddar cu ceapă.

„Gustul în formă maxximă” înseamnă gustul mai intens ca oricând, prins într-un format mare, extrem, neașteptat. Forma deosebită a noilor chipsuri, feliate de 2 ori mai adânc și zimțate la maxim, creează o textură mai crocantă și un gust savuros, mai bogat. Datorită acestei forme, suprafața chipsurilor păstrează mai multă aromă.

Cei doi ambasadori Lay’s, Puya și Cabral, descriu gustul epic în noua campanie integrată Lay’s, invitând consumatorii să își antreneze simțurile pentru cea mai intensă experiență. Cele două vedete sunt eroii spotului TV Lay’s, în care își pun simțurile la încercare testând noile chipsuri zimțate. Campania include și activități de promovare in-store, OOH, PR și social media.

„Conceptul campaniei „Lay’s Maxx. Gustul în formă maxximă” captează esența noilor chipsuri Lay`s, ce au un gust intens datorită formei deosebite. Prin lansarea noii game, ne-am propus să transformăm ideea de snack într-o experiență extrem de intensă și memorabilă – într-un cuvânt, epică. Iar Puya și Cabral sunt din nou alături de noi, pentru a arăta tuturor ce înseamnă gustul epic, în formă maxximă”, declară Alina Imbrea, Marketing Director Snacks, PepsiCo Greater Balkans.

Noua gamă conține trei sortimente aflate în topul preferințelor românilor și este disponibilă în pungi de 65g și 125g. Mai multe informații despre gama Lay’s Maxx Deep Ridged găsiți în magazine și pe pagina de Facebook Lay’s România.

La realizarea campaniei Lay’s Maxx Deep Ridged au contribuit echipele:
Lay’s România: Alina Imbrea – Marketing Director Greater Balkans Snacks, Andrei Dumitrașcu – Marketing Activation Manager Snacks, Gabriela Ionescu – Brand Manager Lay’s, Cătălina Dănilă – Junior Brand Manager Lay’s, Alexandra Silav – Junior Brand Manager Lay’s, Ana-Maria Năstase – PR Specialist.
Graffitti BBDO: Cristina Schițco – Senior Account Manager, Ana-Maria Feraru – Junior Account Executive, Vlad Lazăr – Creative Director, Eleodor Ghenoiu – Senior Strategic Planner, Liviu Isop – Head of AV.
Kaleidoscope-Proximity: Andrei Comsia – Social Media Manager, Laura Belc – Art Director, Andrei Mihăilescu – Senior Copywriter, Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Ana Gheorghe – Account Manager, Andreea Strachină – Head of Communication Design.
Golin: Monica Botez – Managing Director, Irina Roncea – Director, Alina Ștefan – Manager, Raluca Stoica – Media Associate, Raluca Duță – Chief of The Bridge, Simina Zidaru – Creative Associate.
Jazz: Andreea Ghenoiu – Group Creative Director, Mircea Tara – Copywriter, Octavian Belintan – Senior Art Director, Georgiana Neacșu – Account Manager, Diana Benko – BTL Partner.
OMD: Nicu Ioniță – Senior Media Manager, Dana Constantin – Digital Manager, Daniel Andronic – Outdoor Manager, Carmen Privache – Grop Director.

Bucuresti, 27.01.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.