Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antinevralgic® – design modern de ambalaj pentru un brand traditional

Sanofi România investeşte într-o nouă campanie de promovare a brandului tradiţional Antinevralgic®, un medicament destinat combaterii durerii şi folosit, în special, în tratarea durerilor de cap. Compania va introduce un nou design de ambalaje în farmacii, începând cu toamna aceasta, pentru ambele produse – Antinevralgic® P şi Antinevralgic® Forte. Iniţiativa face parte dintr-un proiect regional pentru brandurile de analgezice Sanofi din Europa Centrală şi de Est. Agenţia care a realizat designul noilor cutii este Carre-Noir, din Franţa. Campania de publicitate este semnată de Publicis România, în timp ce Free Communication gestionează activitatea de PR.

Campania de promovare include un spot TV de 10 sec. care va fi difuzat în perioada octombrie-decembrie 2014. De asemenea, noul design va fi promovat şi în farmacii prin merchandising şi materiale la punctele de vânzare. Conform unor studii de piaţă recente, în 31% din situaţiile dureroase tratate, românii merg în farmacie pentru a-şi cumpăra analgezicul, vizibilitatea pe raft fiind din ce în ce mai importantă. Aceleași studii arată că, în 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasă, iar în 8% din situaţii apelează la alte soluţii decât medicamentele.

„Antinevralgic® este una dintre cele mai cunoscute mărci din România, având o experienţă de peste 40 de ani. Românii asociază brandului valori precum tradiţie, eficienţă, accesibilitate şi autenticitate. Prin noul design, ne propunem să facem un pas înainte pentru modernizarea mărcii şi consolidarea valorilor adăugate în ultimii ani – inovaţie şi actualitate, fiind mereu în pas cu consumatorii. Astfel, aducem produsul Antinevralgic® şi în atenția unui nou segment de public, mai tânăr, activ, modern, preocupat de propria stare de bine şi de eficienţa personală asociată, a cărui activitate de zi cu zi poate fi afectată de durerile de cap”, a explicat Iulia Roşian, Director Consumer HealthCare Sanofi România.

La nivel general, compania urmăreşte consolidarea poziţiei de lider pe piaţa de analgezice şi antiinflamatorii forme solide şi dezvoltarea unei platforme solide de creştere pe termen lung.

Bucuresti, 30.10.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.