Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena Group anunta abordarea unui unei noi strategii de vanzari pentru anul 2013

Antena Group anunță abordarea unui unei noi strategii de vânzări pentru anul 2013. Astfel, începând cu 1 ianuarie, televiziunile din grup se vor raporta la target-ul 18-49 în contractele comerciale, după cum urmează: Antena 1 și Antena 2 se poziționează pe target-ul 18-49 general, Euforia pe 18-49 femei, iar GSPTV pe 18-49 bărbați.

Această repoziționare are la bază argumente de research, raportate la afinitățile din strategia de programming a televiziunilor din grup.

"Strategia de conținut a brand-urilor incluse în Antena Group a trecut printr-o perioadă de transformări profunde în ultimii doi ani. Dinamica și dezvoltarea conținutului grilei dar și investițiile în zonă tehnică au contribuit la realizarea unor producții de cu totul altă dimensiune. Rezultatele nu au întârziat să apăra : stripe-urile zilnice "Acces Direct " și "Un show păcătos" sunt leader în intervalele lor de difuzare, chiar pe targetul competiției directe, 18-49, cu un leadership de peste 60%, de la începutul acestui sezon. X factor are un procent de leadership de aproximativ 90% de la lansare și până acum, tot pe target-ul 18-49. Top Chef a debutat că leader al segmentului 18-49, în fața competitorului direct. GSP TV și Euforia au trecut printr-un complex proces de rebranding, fiind repoziționate în zone de conținut cu potențial de creștere semnificativ. Antena2 are o ofertă unică pe piață, fiind singura live tv dedicată mondenităților. Toată această evoluție a zonei de conținut motivează decizia noastră de a valorifica un target unitar, mult mai potrivit cu afinitățile actuale ale platformei noastre multi – brand." Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group

"Partenerii noștri de business se vor simți și mai confortabil prin valorificarea pachetelor lor de promovare pe acest nou target comercial. Platforma noastră TV va fi astfel mult mai competitivă și ofertanta." Cristian Mucichescu, Head of TV Sales

Raportarea la targetul 18-49 va avea efect asupra întregii grile din 2013, discuțiile pentru aliniere desfășurându-se în perioada imediat următoare.

Antena Group este cea mai vizionată platformă TV din România și deține, alături de Antena3, 20% din piața TV. Prin complementaritate și rezultate de audiență, Antenă Group înseamnă the best value for your money.

Bucuresti, 08.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.