Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 3, lider de piata in ziua motiunii de cenzura

Antena 3 a fost lider de piata pe nisa de stiri in cea mai importanta zi dpdv politic din acest an: greve, proteste si votul motiunii de cenzura “Codul Boc – salarii mici, somaj mare, firme falimentare"

Conform datelor furnizate de Gfk Romania, Antena 3 a fost lider pe nisa de stiri  in randul publicului din mediul urban cu varsta de peste 18 ani, intreaga zi de 16 martie, cu o medie de 194.000 de telespectatori si  9.5% share, in timp ce competitorul direct, Realitatea TV, a fost urmarit de 180.000 telespectatori si a obtinut 8.8 % cota de piata. De altfel, aceste cifre au plasat Antena 3 pe pozitia 3 in clasamentul tuturor televiziunilor pe intreaga zi, dupa Pro Tv care a fost urmarit de 316.000 telespectatori si Antena 1 – 273.000 telespectatori.

Editiile speciale realizate de Oana Stancu si Razvan Dumitrescu,  de Sandra Stoicescu si Adrian Ursu, analizele lui Radu Tudor, ipostazele inedite in care telespectatorii i-au vazut pe Gabi Firea, Dana Grecu si Mihai Gadea, interventiile Sabinei Iosub si ale lui Niels Schnecker, comentariile Mariei Coman si ale lui Marius Pieleanu, relatarile Alinei Petrescu si ale Paulei Rusu, toate au fost apreciate de publicul telespectator fidel posturilor de stiri, care a preferat programele Antena 3 pe durata intregii zile.

Continutul de calitate propus de Antena 3 si in prime time (19-23) a reafirmat pozitia de lider a postului de stiri membru INTACT Media Group. Editiile speciale La Ordinea Zilei cu Dana Grecu si Radu Tudor, Stirea Zilei cu Gabriela Vranceanu Firea, Sinteza Zilei cu Mihai Gadea si Razvan Dumitrescu, au fost lidere de piata pe nisa de stiri cu o medie de 4.1 rating si 9.2% share, devansand semnificativ programele Realitatea Tv care au atins doar 2.8 puncte rating si 6.2% cota de piata, in conditiile in care Realitatea tv a mizat pe atragerea publicului prin oferirea unei sume fabuloase de bani.

Si in prime time Antena 3 a ocupat pozitia 3 in topul tuturor televiziunilor din Romania, dupa Pro Tv care a obtinut 6.4 rating si 14.3% share, si Antena 1 cu 6.2 rating si 13.8% cota de piata.

In timpul discursului premierului Boc, Antena 3 a fost cel mai urmarit post de stiri cu o medie de 4.1% rating si 8.9% share, in timp ce principalul concurent inregistra 3.7 puncte audienta si 8% share.

In intervalul orar 21-24, cand au avut loc cele mai tensionate momente ale zilei, Antena 3 s-a clasat pe pozitia a doua cu 4.4%rating si 11.3% share, dupa liderul Antena 1 care a obtinut 5.2% rating, respectiv  13.4% cota de piata. Pozitiile urmatoare au fost ocupate in ordine de Pro tv, TVR 1, Prima Tv si Realitatea, care s-a plasat doar pe pozitia 6 cu 2.4 puncte rating si 6.1% cota de piata.

Tot la nivelul targetului 18+ urban, Antena 3 a obtinut in minutul 21:26 un varf de audienta de 6.8 puncte de rating (694.000 telespectatori) si o cota de piata de 14.0%, in timp ce principalul concurent, Realitatea Tv, a fost urmarit in medie de 335.000 telespectatori.

Antena 3 este televiziunea de stiri membra a INTACT Media Group.

Bucuresti, 17.03.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.