Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ANTENA 3, crestere in primul trimestru din 2010

Postul de televiziune Antena 3 a înregistrat în primul trimestru din 2010 o creştere a cotei de piaţă cu 10% faţă de primul trimestru al anului trecut, conform datelor de audienţă furnizate de GFK Romania, pentru publicul din mediul urban de peste 18 ani.

Astfel, în primul trimestru al anului 2010, Antena3 are o cotă de piaţă de 4.6 % faţă de 4.2% cât înregistra în primul trimestru din 2009.  

De asemenea, pentru intervalul de timp  de maximă audienţă pentru posturile de ştiri (orele 18.00-24.00, denumit Prime Time News), Antena3 a înregistrat o creştere cu 11% a cotei de piaţă în primul trimestru al anului 2010 faţă de perioada similară a anului trecut. Principalul post concurent, Realitatea tv, înregistrează o scădere la nivelul întregii zile cu 5% în primul trimestru al lui 2010 faţă de primul trimestru al lui 2009 şi rămâne aproape constant în Prime Time News.

După lansarea grilei de primăvară din 1 martie 2010, Antena3 a înregistrat medii de audienţă mai mari în luna martie faţă de luna februarie în timpul zilei, în perioada de difuzare a emisiunilor News Magazine cu Alessandra Stoicescu (orele de difuzare 10.00-12.00), Ştirile de la ora 12.00 şi Ediţia de Prânz cu Sabina Iosub şi Andrei Bădin (orele de difuzare 13.00 -14.00). O creştere semnificativă s-a înregistrat după lansarea grilei de primăvară şi in Prime Time News, mai ales pe intervalele de difuzare ale Ştirilor de la orele 18,00, Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Ştirea Zilei cu Gabriela Vrânceanu Firea.

În ceea ce priveşte profilului publicului, Antena3 are un public mai atractiv comercial decât principalul concurent, Realitatea TV. Astfel, postul de televiziune Antena3 are cote de afinitate mai mari decat Realitatea Tv pentru categoriile de public aparţinând celor cu studii superioare (cota de afinitate de 169% faţă de 139 a Realităţii tv) şi cu funcţii de conducere (directori şi manageri – 160% afinitate faţă de 90% a principalului concurent).

De asemenea, Antena3 are un public mai tânăr decât cel al Realităţii tv, înregistrând cote de afinitate mai mari pentru categoriile de public cuprinse între 18 şi 54 ani.

Antena 3 este televiziunea de ştiri membră a INTACT Media Group.

Bucuresti, 13.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.