Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 3, cea mai urmarita televiziune din Romania in luna ianuarie, pe timpul zilei

Demisia lui Raed Arafat şi manifestaţiile de susţinere pentru fondatorul SMURD, protestele din toată ţara împotriva puterii, mitingul USL şi intervenţiile preşedintelui, precum şi decizia CCR privind neconstituţionalitatea alegerilor comasate au fost câteva dintre evenimentele care au marcat prima luna a anului 2012, iar romanii le-au urmărit la Antena 3.

Postul de ştiri a relatat pe larg aceste evenimente cu ajutorul echipelor de pe teren care au transmis în direct din mijlocul evenimentelor, oferind în permanenţă cele mai noi informaţii din toate punctele fierbinţi din ţară. În completare, realizatorii Antenei 3 au alocat spaţii ample de analiză pentru a oferi publicului o imagine cât mai completă a ceea ce se întâmplă.

Astfel, postul de nişă s-a impus cu o medie de 11.1% cotă de piaţă pe locul întâi în clasamentul tuturor televiziunilor din România în intervalul orar 10-16 (day time), pe targetul 18+ urban.

Previziunile Zilei cu Sabina Iosub şi Niels Schnecker, Se întâmplă în România cu Maria Coman, ediţiile speciale 100 de minute cu Alessandra Stoicescu, Esenţial cu Alina Petrescu, Ştirile Antena 3 de la orele 12 şi 14, News Magazine cu Andreea Stroe, precum şi Ediţia de weekend cu Cătălina Porumbel şi Ioana Răduca au fost cele mai urmărite emisiuni din timpul zilei, devansând nu numai producţiile televiziunilor direct concurente, ci toate programele difuzate în România pe acest tronson orar.

Conform Kantar Media, Antena 3 a ocupat locul 1 şi pe targetul all urban, înregistrând, în acelaşi interval, o medie de 10.1% cotă de piaţă.

În ceea ce priveşte clasamentul televiziunilor informative, Antena 3 a fost în luna ianuarie postul de ştiri nr.1 la nivelul întregii zile atât pe targetul 18+ urban, cu o medie de 10% share, cât şi pe all urban cu 9.2% cotă de piaţă. Pe ambele segmente de public Antena 3 a fost devansată doar de principalele canalele generaliste, distanţându-se de principalul său competitor, Realitatea TV.

Emisiunile Antena 3 din cel mai dificil interval orar, La Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu, Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, În gura presei cu Mircea Badea, ediţiile speciale Vorbe Grele cu Victor Ciutacu şi Valentin Stan, Exces de putere cu Oana Stancu, Q&A cu Alessandra Stoicescu, Săptămâna de ştiri cu Alice Iacobescu, Secvenţial cu Adrian Ursu , Punctul de întâlnire cu Radu Tudor şi Ştirile Antena 3 au plasat postul tv pe poziţia de lider informativ şi în prime time.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Antena 3 a obţinut o medie de 9.7% cotă de piaţă şi 4.7% rating în luna ianuarie, în rândul publicul din mediul urban de peste 18 ani, şi s-a situat pe locul unu în clasamentul televiziunilor de ştiri.

Antena 3 a fost televiziunea informativă numărul 1 şi pe targetul all urban, unde a atins o medie de 9% share şi 4.2 puncte rating.

De asemenea, în luna ianuarie, postul de nişă a fost timp de aproape o săptămână cel mai urmărit post tv din România, (14 – 17 ianuarie, 19 şi 25 ianuarie target 18+ urban) în zilele în care a transmis protestele din ţară, mitingul USL, revenirea lui Raed Arafat la Ministerul Sănătăţii şi ieşirile publice ale preşedintelui.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat la CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

Bucuresti, 01.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.