Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 straluceste la 20 de ani

De ziua sa, postul din Băneasa a fost lider absolut de audienţă

De ziua sa, Antena 1 nu a avut concurenţă, impunându-se ca lider absolut de audienţă la nivelul întregii zile. Postul din Băneasa le-a pregătit telespectatorilor, la zi aniversară, un adevărat maraton al distracţiei, cu show-uri speciale de dimineaţa până seara, cu momente memorabile, muzică live şi multă voie bună, aşa cum ne-a obişnuit în cei 20 de ani de existenţă pe piaţa media din România. Observatorul dimineţii, Neatza cu Răzvan şi Dani, Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, Observatorul orei 13, Observatorul orei 16, Acces Direct şi X Factor s-au impus ca lider detaşat de audienţă.

Zeci de mii de oameni s-au alăturat celei mai tari petreceri live, organizată de Antena 1 în Bucureşti, Iaşi şi Timişoara, distrându-se pe muzica celor mai în vogă artişti ai momentului. Anda Adam, Andreea Bălan, Andreea Bănică, Anna Lesko, CRBL, Connect R, Alex Velea, Matteo şi mulţi, mulţi alţii au încins atmosfera şi au făcut alături de petrecăreţi cea mai «tare» urare live Antenei 1, la propriu, şi la figurat.

Pe 29 noiembrie, telespectatorii Antenei 1 au fost răsfăţaţi cu super programe, care au clasat postul în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, 18-49 urban, înregistrând un rating mediu de 3.8% şi o cotă de piaţă de 19.3%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă cu doar 3.1% rating şi 15.7% cotă de piaţă. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost preferata telespectatorilor, peste 446 000 de români urmărind ieri, în medie, programele staţiei.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.8

19.3

213

Pro TV

3.1

15.7

173

Ziua a început în forţă, cu jurnalul dimineţii prezentat de Olivia Păunescu şi Vali Butnaru, care s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe publicul comercial, cât şi la nivel urban. Observatorul dimineţii a înregistrat astfel un rating mediu de 2.8% şi o cotă de piaţă de 26.9% şi clasând şi de această dată Pro Tv pe poziţia secundă cu 2.5 procente de rating şi 23.5% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

2.8

26.9

158

Pro TV

2.5

23.5

138

Matinalii Răzvan şi Dani au dat startul petrecerii, din platoul Neatza răsunând live, încă de la prima oră a dimineţii hit-ul Voltaj, „Ca la 20 de ani”. În platoul emisiunii, la zi aniversară a sosit şi un tort imens, în formă de planetă, din care s-au putut înfrupta toţi oamenii care îşi sărbătoreau ziua de naştere pe 29 noiembrie. O mulţime de artişti le-au trecut pragul haioşilor matinali, iar telespectatorii au trimis emisiunea în fruntea clasamentului de audienţă. Cu un rating mediu de 2.6% şi o cotă de piaţă de 19.7%, înregistrate la nivelul publicului comercial, Neatza a surclasat orice concurenţă, impunându-se ca lider detaşat de audienţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEATZA CU RAZVAN SI DANI (08:00-10:58)

Antena 1

2.6

19.7

146

Pro TV

2.2

16.7

123

Principalele jurnale de ştiri ale amiezii, prezentate de Mihaela Călin şi-au adjudecat şi ele supremaţia în lupta pentru audienţă, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât pe targetul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, Observatorul orei 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.6% şi 22.8% cotã de piaţã, mai mult decât dublu cifrelor obţinute de principalul competitor, Pro Tv, care a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 1.7% şi 10.5% cotã de piaţã. Şi Observatorul orei 16 a fost cel mai urmărit program tv în intervalul său de difuzare înregistrând un rating mediu de 3.4% şi o cotă de piaţă de 18.5% pe targetul comercial, 18-49 urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 13 (13:00-13:51)

Antena 1

3.6

22.8

201

Pro TV

1.7

10.5

93

La zi aniversară, românii au urmãrit în numãr foarte mare, poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 19.4% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.9% şi un rating mediu de 1.5 procente. Dintr-un un tort aniversar uriaş, de peste 20 de kg s-au înfruptat şi concurenţii din casa Mireasă pentru fiul meu, sărbătorind împreună cu Antena 1.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00)

Antena 1

3.2

19.4

180

Pro TV

1.5

8.9

83

Îndrăgita prezentatoare Simona Gherghe a câştigat şi ea marele premiu al telespectatorilor, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, ediţia aniversară Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.2% şi o cotã de piaţã de 23.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 4% rating şi 15.2% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional. Simona şi-a servit şi ea invitaţii dintr-un tort aniversar uriaş, salutându-şi totodată colegii din ţară, care s-au ocupat de buna dispoziţie a românilor, organizând cea mai tare petrecere live în Iaşi şi Timişoara, dar şi pe bunul său prieten Dan Capatos, care s-a alăturat bucureştenilor veniţi în număr foarte mare la petrecerea Antenei 1.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:56-19:00)

Antena 1

6.2

23.6

349

Pro TV

4

15.2

225

Seara s-a încheiat în fortă, emoţiile inundând scena X Factor într-o super gală aniversară românească. Cei 12 finalişti rămaşi în cursa pentru marele premiu X Factor, în valoare de 120 000 de euro, au făcut spectacol în cadrul unei super petreceri live, iar telespectatorii le-au fost alături minut cu minut, trimiţând X Factor în fruntea clasamentului de audienţă, la nivelul publicului comercial, 18-49 urban, cu un rating mediu de 7.1% şi o cotă de piaţă de 18.7%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X FACTOR (20:00-24:56)

Antena 1

7.1

18.7

400

Pro TV

6.6

17.2

368

In minutul de aur, înregistrat aseară la 21:18, peste 1 742 000 de telespectatori urmăreau X Factor, în vreme ce 1 297 000 de telespectatori urmăreau finala „Dansez pentru tine”.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:18

9.2

16.6

1742

6.8

12.3

1297

Şi în intervalul comun de difuzare, 20:30 – 24:56, Antena 1, cu super producţia X Factor, a înregistrat cifre net superioare celor înregistrate de principalul competitor, Pro Tv, cu finala show-ului emblemă al staţiei, „Dansez pentru tine”. Astfel, Antena 1 a înregistrat atunci un rating mediu de 7.3% şi o cotă de piaţă de 19.3%, în vreme ce Pro Tv atingea abia 6.4% rating şi 17% cotă de piaţă.

18-49 urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Interval comun X Factor si Dansez pt tine (20:30-24:56)

Antena 1

7.3

19.3

407

Pro TV

6.4

17

358

Antena 1 multumeşte marii sale familii, tuturor echipelor de producţie, vedetelor care, la ceas aniversar, au mers în mijlocul românilor, pentru a petrece împeună, dar şi celor care au sărbătorit din platouri, Antenei 3 şi Radio Zu care au susţinut, pe parcurusul întregii zile, transmisiunile postului generalist al grupului Intact.

Antena 1 mulţumeşte designerului Cătălin Botezatu care a asigurat vestimentaţia vedetelor în zi de sărbătoare.

Astăzi, telespectatori sunt invitaţi să trăiască o poveste de neuitat – Albă ca zăpada şi cei şapte pitici, ce se află în top 10 pelicule memorabile din istoria televiziunii.

Ziua de duminică va debuta cu o ediţie specială a Observatorului, difuzată în intervalul 11:00 – 12:30, cu transmisiuni live de la parada pentru Ziua Naţională, pentru ca la ora 12:30 Răzvan şi Dani să le dea întâlnire telespectatorilor în faţa micilor ecrane, într-o super competiţie pe teme folclorice. Vedete de muzică populară precum Daniela Condurache, Veta Biriş sau grupul Teleormanul se vor întrece cu puştii de la Next Star, întregul moment fiind jurizat de cei doi matinali şi micuţul Omar, câştigătorul primului sezon Next Star.

La ora 16:00, Antena 1 le-a pregătit telespectatorilor o partidă specială Super Bingo Metropolis de Ziua Naţională a României, cu cele mai mari premii şi cea mai mare distracţie românească aşa cum doar Tociu şi Palade ştiu să facă. Anca Lungu le va aduce românilor cele mai importante ştiri ale serii, pentru ca aventura să fie una uriaşa cu peripeţiile lui King Kong. Cele mai frumoase seri încep fix la 20:00, cu Antena 1.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 29 noiembrie 2013


Bucuresti, 30.11.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.