free download 78 travel guides written by experts

Antena 1, lider in Whole Day si Prime Time

Next Star, peste Kanal D şi Pro Tv

Zi de top ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţã atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor din mediul urban.

Cea de-a opta ediţie a îndrăgitului show al serilor de joi, Next Star, conduce şi în această săptămână topul audienţelor pe segmentul urban, clasând principalii competitori, Kanal D şi Pro TV pe poziţia a doua şi respectiv a treia.

Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 922 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.1% şi 17% cotã de piaţã la nivelul targetului urban, în vreme ce Kanal D înregistra atunci 8.6% rating şi 16% cotă de piaţă, iar Pro Tv înregistra atunci doar 7.5% rating şi 14% cotã de piaţã, cu difuzarea serialelor de comedie „Las Fierbinţi” şi „O săptămână nebună”.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next star (20:31-23:05)

Antena 1

9.1

17

922

Kanal D

8.6

16

869

Pro TV

7.5

14

761

n minutul de aur, 21:45, înregistrat aseară pe momentul micuţei interprete de muzică populară, Alina, din Rădăuţi, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 287 000 de telespectatori la nivel naţional.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:45

12.4

21

2287

6.6

11.2

1227

Prezenţi în numãr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul publicului urban. Observatorul dimineţii, Observator 16, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos au condus şi ele clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial, 18-49 urban.

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4% şi o cotã de piaţã de 16.1% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

4

16.1

404

Pro TV

3.5

13.9

348

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 8.4% şi 16.4% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 7.8% rating şi 15.3% cotă de piaţă.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

8.4

16.4

849

Pro TV

7.8

15.3

792

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 21.2% şi un rating mediu de 3.6% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 9% şi un rating mediu de 1.6%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

3.6

21.2

186

Pro TV

1.6

9

79

Simona Gherghe a spulberat concurenţa ieri, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public şi atingând cifre peste dublu faţă de principalul competitor, La Măruţă. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 25.3% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 3.6% rating şi 13.8% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:57-19:00)

Antena 1

6.6

25.3

336

Pro TV

3.6

13.8

183

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a fost şi el întâia alegere a telespectatorilor din targetul comercial, 18-49 urban, peste 239 000 de telespectatorilor urmărind în medie aseară Un show păcătos.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:05-25:05)

Antena 1

4.7

17

239

Pro TV

4.4

15.7

222

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 10 aprilie 2014

Bucuresti, 11.04.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *