Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 lider detasat in prime time si whole day

Antena 1 a devansat Pro TV pe toate targeturile de audienţã

Ieri, Antena 1 a condus detaşat în topurile de audienţã, programe precum Acces Direct, Un show pãcãtos, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu ediţia de dupã amiazã şi meciul România – Andorra impunându-se ca lider de piaţã atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban. Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial a adus în faţa televizoarelor, în medie, 1.3 milioane de telespectatori.

Programele Antenei 1 au fost ieri prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, conducând staţia pe prima poziţie în Top 3 televiziuni din România. Acces Direct, Un show pãcãtos, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu ediţia de dupã amiazã şi meciul România – Andorra s-au impus ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.

Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente şi o cotã de piaţã de 17.9%, la nivelul segmentului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, surclasând principalul sãu competitor, Pro TV. Şi la nivelul publicului all urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost lider de piaţã.

Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial, România – Andorra a adus în faţa televizoarelor, în medie, 1.3 milioane de telespectatori din mediul urban, impunându-se ca lider detaşat de piaţã, la nivelul ambelor segmente de public. În intervalul de difuzare al meciului, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 12.3 procente şi o cotã de piaţã de 27.9% la nivelul targetului comercial al staţiei, mult peste dublu înregistrat de principalul competitor, Pro Tv.

Şi Dan Capatos a fost ieri preferatul celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, Un show pãcãtos conducând în topul audienţelor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 11 septembrie 2012

Bucuresti, 12.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.