Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1, lider de piata cu Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct si Un show pacatos

Ieri, telespectatorii au rămas alături de Antena 1, mai multe programe ale staţiei clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor lor. Alături de Mireasă pentru fiul meu, cei de acasă au descoperit cele mai noi evenimente din viaţa îndrăgiţilor concurenţi, Acces Direct a revenit cu subiecte inedite şi de actualitate, iar de la ora 23.00 echipa Un show păcătos a dat startul dezbaterilor incendiare! Tot ieri, Observatorul dimineţii s-a situat pe primul loc în clasamentul audienţelor la nivelul targetului 15-54 urban, iar Observator 16 s-a impus lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+urban. 

Mireasă pentru fiul meu s-a impus ieri lider de piaţă cu ambele ediţii la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+urban. La nivelul targetului all urban, ediţia de dimineaţă a înregistrat 1,7 procente rating şi 11,9 % share, locul doi în clasament fiind ocupat de postul Antena 3 cu 1,1 % rating şi 7,5 % cotă de piaţă. Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval de difuzare, 13:58-16:00, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating de 2,8 % şi 14,4% share, locul doi fiind ocupat de Kanal D care a obţinut 1,8 % rating şi 9,5 % cotă de piaţă. Antena 3 a ocupat cea de-a treia poziţie cu 1,4% rating şi 7,1% share, în vreme ce principalul competitor al staţiei, Pro TV, s-a clasat pe cea de-a patra poziţie cu doar 1,3% rating şi 6,9% share. La nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, ediţia Mireasă pentru fiul meu difuzată în slotul13:58-16:00 s-a impus lider de piaţă cu 2,2% rating şi 14,5% share.

Imediat după ediţia de după amiază a reality showului, cei de acasă au rămas alături de Antena 1 pentru a afla cele mai importante ştiri de la Oana Frigescu, Observator 16 impunându-se lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+urban.

Ziua a continuat tot alături de Antena 1 şi Acces Direct, emisiunea moderată de Simona Gherghe impunându-se lider de piaţă la nivelul celor trei targeturi, all urban, 15-54 urban şi 18+urban.

La nivelul targetului all urban, ca lider de piaţă, Acces Direct a înregistrat 5,4% rating şi 17,3 % cotă de piaţă, locul secund revenind postului Pro TV cu 4,8 procente rating şi 15,5 % cotă de piaţă. La nivelul targetului 15-54 urban, Acces Direct s-a clasat tot pe primul loc în topul audienţelor cu 5 % rating şi 17,7 % cotă de piaţă. Alături de îndrăgita prezentatoare a venit ieri în platoul emisiunii Mara Bănica, iar mai târziu Simona Gherghe a intrat în legătură directă cu Nadine şi Andra Negulescu, soţia actorului Claudiu Bleonţ.

Şi Un show păcătos s-a impus lider de piaţă la nivelul celor trei targeturi, all urban, 15-54 urban şi 18+urban.

La nivelul targetului all urban Un show păcătos a înregistrat 2,4 % rating şi 10,7 procente cotă de piaţă. Locul doi în topul audienţelor a revenit postului Kanal D care a înregistrat 2,1 % rating şi 9,3 % share la nivelul aceluiaşi target. Antena 3 s-a clasat pe cea de-a treia poziţie cu 1,8% rating şi 7,9% share, în vreme ce Pro Tv a ocupat locul patru în top cu 1,7% rating şi 7,6% cotă de piaţă.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile all urban, 15-54 urban, 18+urban
Perioada 24 Mai 2012

Bucuresti, 25.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.