Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 lider de audienta in daytime

Mireasă pentru fiul meu, din nou pe primul loc în preferinţele telespectatorilor

Ziua de ieri a impus din nou Antena 1 pe primul loc în alegerile telespectatorilor cu Mireasă pentru fiul meu şi Observator 13 şi 16. Realityshow-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida şi ştirile aduse românilor de Oana Frigescu au fost lider de piaţă la nivelul targetului all urban. De altfel, în primul trimestru al acestui an, Antena 1 a înregistrat în daytime audienţe mai mari decât cele ale principalului competitor, PRO TV, trend care se menţine până în prezent.

Tensiunile din casa Mireasă pentru fiul meu au adus şi ieri cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane. Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie în topul posturilor de televiziune atât în intervalul 10.45 -11.05, cât şi în 14-00-16.00. Mireasă pentru fiul meu a fost lider de audienţă cu 2 şi respectiv 2.3 procente de rating la nivel urban, Antena 1 surclasând în ambele intervale postul Pro Tv care a înregistrat 1.1 respectiv 1.8 puncte rating.

Mirela Boureanu Vaida este încântată că românii aleg în fiecare zi Mireasă pentru fiul meu şi le mulţumeşte pentru fidelitate: “Mă bucur foarte mult că, indiferent de evenimentele care au avut loc recent, telespectatorii ne sunt în continuare alături şi că publicul nostru este foarte activ. Am primit foarte multe semnale în această perioadă din partea telespectatorilor din afara ţării, din Italia, Spania şi chiar Japonia, oameni care ne-au fost aproape zi de zi şi care, afectaţi de decizia RCS-RDS, caută soluţii pentru a lua legătura cu noi. Sunt impresionată de numărul mare de mesaje pe care le-am primit. Mireasă pentru fiul meu a construit până acum o interactivitate puternică, atât cei de acasă reacţionând la situaţiile şi evenimentele din emisiune, cât şi concurenţii aşteptând cu nerăbdare să afle părerea telespectatorilor. Mă bucur că publicul nostru este în continuare prezent, că reacţionează şi nu pot decât să le mulţumesc telespectatorilor pentru aceste lucruri.”

Prima alegere a românilor din mediul urban au fost şi Observator 13 şi 16. Acesta din urmă s-a impus lider de piaţă cu o cotă de piaţă de 12. 4 procente şi o audienţă medie de 2.6%. Locul al doilea a fost din nou ocupat de Pro Tv, cu 11.8% share şi 2.5 % rating, pentru ca locul al treilea să îi revină unui alt post din trustul Intact, Antena 3.

Antena 1 a înregistrat în primul trimestru al acestui an, audienţe mai mari decât ale principalului competitor Pro Tv, la nivel urban. Astfel, în intervalul 10.00-16.00, Antena 1 a înregistrat o medie de 2.3 procente de audienţă şi o cotă de piaţă de 9.7%, depăşind Pro Tv care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat 2.2 %rating şi 9.3% share.

Antena 1 le mulţumeşte telespctatorilor că au fost şi ieri fideli postului de televiziune şi îi înurajează pe aceia care nu mai recepţionează Antena 1 din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona accesul pe platforma Digi, să trimită în continuare mesajele lor la numărul de telefon: 0214091791.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada ianuarie –martie 2012 şi 23 aprilie 2012


Bucuresti, 24.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.