Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1, lider absolut in Prime Time si Whole day

Zi de top ieri pentru Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, pe toate targeturile relevante. Acces Direct, Observator 19, Next Star, Un show pãcãtos, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.

Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cat şi în prime time. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % şi o cotã de piaţã de 16.6% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day

Antena 1

2.7

16.6

152

Pro TV

2.6

15.8

144

Kanal D

1.1

7

64

Acasa

0.9

5.3

48

TVR 1

0.7

4.1

37

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6% procente şi o cotã de piaţã de 17.4%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, a înregistrat un rating mediu de 5.7% şi o cotã de piaţã de 16.5%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime time

Antena 1

6

17.4

337

Pro TV

5.7

16.5

319

Acasa

2.9

8.5

164

Kanal D

2.3

6.7

130

TVR 1

1.7

5

97

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi el prima poziţie în clasamentul audienţelor. Aproape 1 000 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit cu interes ştirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunându-se ca lider pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, cu 5% rating şi o cotã de piaţã de 21.5%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 19 (18:58:19:48)

Antena 1

5

21.5

282

Pro TV

4.8

20.2

265

Kanal D

1.9

8

105

Acasa

1.7

7.3

95

TVR 1

1

4.3

56

Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a adus în faţa micilor ecrane de douã ori mai mulţi telespectatori decât principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 4.5% rating şi 24.4% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 2.3% rating şi 12.3% cotã de piaţã. În minutul de aur, 18:21, emisiunea Simonei Gherghe era urmãritã de 360.000 de telespectatori, de aproape patru ori mai mulţi faţã de cei care urmãreau atunci Happy Hour.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-18:58)

Antena 1

4.5

24.4

250

Pro TV

2.3

12.3

126

Acasa

1

5.2

53

Kanal D

0.9

5.1

52

Antena 3

0.6

3.5

36

Minut de aur 18-49 Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:21

6.4

31.7

360

1.7

8.6

98

Românii au preferat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 17.1% şi un rating mediu de 6.7% la nivelul targetului 18-49 urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 15% share şi 5.9% rating. Eurivisionul, transmis de postul public TVR a ocupat locul 5 în topul audienţelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:28-23:01)

Antena 1

6.7

17.1

375

Pro TV

5.9

15

329

Acasa

3.4

8.6

189

Kanal D

2.6

6.6

145

TVR 1

2.1

5.3

116

Dan Capatos a rãmas şi el preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Emisiunea în care echipa pãcãtoasã şi-a ales noile asistente a fost preferata românilor, înregistrând o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 4.7%, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 13.3% share şi 3.4% rating.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:01-01:10)

Antena 1

4.7

18.5

262

Pro TV

3.4

13.3

188

TVR 1

2.5

10

142

Kanal D

2.2

8.5

121

Prima TV

1

3.8

55

Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national
Perioada 16 mai 2013


Bucuresti, 17.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.