Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 incepe saptamana in forta

După un weekend de top în ceea ce priveşte audienţele, Antena 1 începe săptămâna tot sub semnul performanţei. Observator 16 şi Acces Direct au fost şi ieri în fruntea clasamentului de audienţă.

Jurnalul de ştiri prezentat de la ora 16.00 de Oana Frigescu Badiu nu se dezminte nici la începutul acestei săptămâni. Observator 16 a înregistrat ieri, 19 iulie, pe targetul 15-54 urban, un rating de 2.7% şi o cotă de piaţă de 17 procente, ceea ce a plasat Antena 1 înaintea posturilor Pro TV şi Realitatea TV care au obţinut un rating de 2.2% şi respectiv 1.2%.

După-amiaza a continuat cu Acces direct, emisiune în care Mădălin Ionescu şi invitaţii săi au dezbătut subiecte din viaţa mondenă precum preferinţele de vacanţă ale Monicăi Columbeanu, conflictul dintre Simona Sensual şi o altă colegă de breaslă, dar nu în ultimul rând întrebările ridicate de dispariţia Mădălinei Manole. Aceste subiecte, dar şi altele au ţinut cei mai mulţi români în faţa televizoarelor, emisiunea moderată de Mădălin Ionescu fiind lider absolut de audienţă. Acces direct a înregistrat în rândul persoanelor cu vârsta cuprinsă între 15 şi 54 de ani din mediul urban, 3.6% rating şi 19.8% share, Antena 1 fiind urmată de Pro Tv cu 3% rating şi 16.6% cotă de piaţă şi de Acasă, cu 1.7% rating şi 9.2% share.

La ora 17.59 în faţa televizoarelor urmărind postul Antena 1 s-au aflat 768.000 de telesepctatori din mediul urban, de aproape trei ori mai mulţi decât cei care au privit postul Pro TV. Subiectul preferat de români a fost cel legat de suspiciunile privind moartea Mădălinei Manole, la ora amintită Mădălin Ionescu discutând cu invitaţii săi declaraţiile făcute de tatăl artistei şi de colaboratorii cântăreţei.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:19 iulie 2010

Bucuresti, 20.07.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.