Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 din nou pe primul loc

Antena 1 se menţine pe primele locuri în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct, Mireasa pentru fiul meu, Observator 13 si Observator 16 s-au impus şi ieri în fruntea clasamentului de audienţă.

Realityshow-ul matrimonial Mireasă pentru fiul meu îşi confirmă statutul de lider între producţiile de divertisment din timpul zilei. Şi ieri, cele două ediţii prezentate de Mirela Boureanu Vaida s-au impus pe primul loc în audienţe cu un rating mediu de 2.4% şi, respectiv, 3.5% la nivel urban. Antena 1 a condus topul televiziunilor din intervalele orare 10.44-11.04 şi 14.00-16.00, principalul său competitor, Pro Tv, ocupând abia poziţiile patru şi cinci în clasament.

Observator 13 şi 16 prezentate de Oana Frigescu au menţinut Antena 1 pe prima poziţie în top. Jurnalul de ştiri al orei 16. 00 a înregistrat ieri 3.5 puncte rating şi 13.9% cotă de piaţă în rândul publicului urban, devansând concurenţa. Locul al doilea i-a revenit postului Pro Tv cu 3.1 procente rating şi 12.3% share pentru ca cea de-a treia poziţie să fie ocupată de o altă televiziune a trustului Intact, Antena 3.

Simona Gherghe a adus şi ieri în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din mediul urban. Subiectele dezbătute la Acces Direct au făcut deliciul telespectatorilor care au urmărit cu interes emisiunea Antenei 1. 581.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit, în medie, Acces Direct, emisiunea Simonei Gherghe impunându-se lider de audienţă cu 5.5 procente de rating şi 18.3% cotă de piaţă. Şi de această dată Antena 1 a învins concurenţa. Pe locul al doilea, la o distanţă semnificativă s-au aflat programele oferite de PRO TV: Ştirile Pro Tv 17 şi Happy Hour. Acestea din urmă au înregistrat 4.9 procente de rating şi 16.2% share. Locul al treilea a fost ocupat, din nou, de Antena 3.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 14 Mai 2012


Bucuresti, 15.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.