Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Antena 1 continua sa creasca in audiente

Sfârşitul de săptămână a adus audienţe de lider la Antena 1. Vineri, sâmbătă şi duminică, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1 şi emisiunile sale. Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, Te cunosc de undeva!, Mester-eşti, dar şi Observatoarele după amiezei au ţinut cei mai mulţi telespctatori din mediul urban în faţa micilor ecrane. Sâmbătă, Antena 1 a înregistrat o creştere a ratingului cu 14% faţă de sâmbăta precedentă la nivelul audienţelor înregistrate în rândul targetului comercial 15-54 urban, pe durata înregii zile şi de 19% în prime time.

Vedetele şi emisiunile Antenei 1 au rămas şi în aceste zile pe primele locuri în clasamentele de audienţă. Simona Gherghe, Mirela Boureanu Vaida şi Oana Frigescu au fost vineri prima alegere a telespectatorilor din mediul urban, chiar şi în condiţiile în care o decizie abuzivă a furnizorului de cablu RCS RDS i-a privat pe o parte dintre telespectatori de dreptul legitim de a fi aproape de vedete şi emisiunile îndrăgite.

Acces Direct a încheiat săptămâna în forţă, în ipostaza de lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 5.1% şi 19.9% cotă de piaţă la nivel urban, în vreme ce principalele programe concurente din slot, Ştirile Pro Tv 17 şi Happy Hour au înregistrat doar 3.4% audienţă medie şi 13.3% share, clasând postul Pro Tv pe locul al doilea în topul audienţelor.

Tot vineri, Mireasă pentru fiul meu s-a impus lider de audinţă,dar şi Observatorul orei 16.00 prezentat de Oana Frigescu Badiu.

Sâmbătă, Te cunosc de undeva! a condus detaşat clasamentele de audienţă surclasând orice concurenţă. Show-ul primăverii de la Antena 1 a adus în faţa micilor ecrane o medie de peste 800.000 de telespectatori din mediul urban, în minutul de aur, emisiunea fiind urmărită de aproape patru ori mai mulţi telespectatori, comparativ cu Pro Tv.

În prime time, Antena 1 a înregistrat sâmbătă, 5 mai, o creştere a ratingului cu 19 procente faţă de săptămâna trecută la nivelul targetului comercial. Creşteri au fost înregistrate şi pe alte segmente orare, la nivelul întregii zile, Antena 1 înregistrând sâmbătă aceasta o audienţă medie cu 14% mai mare, comparativ cu sâmbăta trecută.

Antena 1 a rămas pe primul loc în preferinţele telespectatorilor şi duminică. Emisiunea Mester-eşti s-a impus în fruntea clasamentului de audienţă la nivel urban, devansând programul oferit de PRO TV.

Observator 13 prezentat de Octavia Geamnu a fost, de asemenea, cel mai urmărit program în intervalul 12.58 -13.18

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 4 -6 mai 2012 si comparativ 28n aprilie/5 mai.

Bucuresti, 07.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.