free download 78 travel guides written by experts

ANSWEAR România mizează pe o creștere de 30% în urma campaniei Final Sale ce include 62.299 produse cu reduceri de până la 70%

Retailerul online ANSWEAR.ro mizează pe o creștere de 30% atât a veniturilor, cât și a numărului de comenzi în urma campaniei de reduceri masive Final Sale ce se va încheia la finalul verii.

62.299 produse cu un discount maxim de 70% vor putea fi achiziționate online de pe ANSWEAR.ro în cadrul campaniei de reduceri ce se desfășoară în perioada 31 iulie – 30 august.

Toate brandurile de pe website intră în promoție, printre acestea regăsindu-se: Armani Exchange, Emporio Armani, adidas Originals, Birkenstock, Nike, New Balance, Calvin Klein, Cavalli Class, Guess Jeans, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Michael Kors, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Desigual, Levi’s, Pepe Jeans, Diesel, Fila, Puma, Love Moschino etc.

Peste 350 de branduri fac acum parte din portofoliul ANSWEAR.ro și peste 40 dintre ele au fost introduse în primul semestru din 2020. De curând, ANSWEAR a adăugat alte 2 noi branduri în portofoliul său, respectiv Kate Spade și Paul Smith, iar în jumătatea a doua a anului vor fi adăugate peste 20 de branduri noi în portofoliu.

„Dat fiind că și anul trecut am desfășurat campania de Final Sale, dar în acest an am atras în contextul pandemiei un public nou, ne așteptăm la o creștere de 30% a vânzărilor față de anul trecut – atât din punct de vedere venituri, cât și număr de comenzi plasate”, spune Raluca Radu – country manager ANSWEAR România.

Raluca Radu, MTH Digital
Raluca Radu – country manager ANSWEAR România

Cele mai multe comenzi vor veni din website, dar și din aplicația mobilă ANSWEAR, care înregistrează un număr tot mai mare de descărcări. Termenul de livrare al coletelor este de aproximativ 48-72 ore în toată țara. De asemenea, ANSWEAR a lansat în parteneriat cu Coletăria.ro livrarea către puncte fixe de pickup.

„Odată cu lansarea noului website și a noii aplicații mobile, am observat o creștere a ratei de download a aplicației mobile și o creștere a numărului de comenzi din aceasta. Ne așteptăm ca în continuare cele mai multe comenzi să vină din website, dar este clar că ponderea comenzilor plasate în aplicația mobilă este în creștere”, precizează Raluca Radu.

În rândul preferințelor publicului din România consumator de fashion online de pe ANSWEAR.ro se află costumele de baie Michael Kors, gențile Furla și colecțiile Hugo și Max & Co.

„Observăm deja cum costumele de baie Michael Kors, gențile Furla și colecțiile Hugo și Max & Co (parte a grupului Max Mara) ocupă locuri tot mai de vârf în topul celor mai vândute branduri și ne așteptăm să se păstreze trendul ascendent. Brandurile au fost introduse în portofoliu după research îndelungat în rândul clienților și după îndelungi negocieri și credem că vor fi deosebit de bine primite”, adaugă Raluca Radu – country manager ANSWEAR România.

Pandemia a crescut apetitul și încrederea în comerțul online. Dacă până la finalul lui 2019 aproximativ 3 milioane de români cumpărau online, în prezent numărul lor a crescut semnificativ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *