Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Answear.ro a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor în prima jumătate din 2022 și de 40% în a doua parte a anului și estimează o creștere de 20% în 2023

Raluca Radu, Country Manager Answear România

Retailerul online multibrand Answear a înregistrat în România o creștere de 30% a vânzărilor în prima jumătate din 2022 și de 40% în a doua parte a anului, iar pentru 2023 estimează o creștere de aproximativ 20%.

“În 2022, în perioada ianuarie–mai creșterea a fost de 30% valoric față de 2021. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în perioada iunie – decembrie, unde aproape lunar am avut o creștere de peste 40% față de 2021.
Am înregistrat o creștere cu peste 20% a numărului de vizitatori noi pe site-ul magazinului online și undeva în jur de 25% ca număr de comenzi. Comanda medie s-a situat în jurul valorii de 360 lei. În 2022, printre realizările notabile aș menționa adăugarea de noi servicii pentru clienți”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Raluca Radu, Country Manager Answear România
Raluca Radu, Country Manager Answear România

De-a lungul anului 2022, cele mai căutate categorii de produse de pe Answear.ro au fost rochiile, pantofii cu toc, sandalele, botinele, pantofii sport, hanoracele, cămășile, iar cele mai căutate branduri au fost Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Pinko, Patrizia Pepe, Michael Kors, Elisabetta Franchi, Medicine și Answear.LAB.

În privința profilulului consumatorilor de pe Answear.ro, Raluca Radu spune că în 2022 tendința acestora a fost să ia mai rapid deciziile de cumpărare: “A crescut numărul cumpărătorilor din afara Bucureștiului. De asemenea, a scăzut perioada petrecută pe site, deși rata de conversie a crescut, ceea ce înseamnă că anul trecut deciziile au fost luate mai rapid decât în anul precedent”.

Obiectivele Answear pentru 2023 au în vedere dezvoltarea portofoliului de branduri premium, dar și extinderea din punct de vedere logistic: “Principalul obiectiv va fi creșterea numărului de branduri din portofoliu. De asemenea, ne propunem să deschidem un al doilea depozit pe lângă cel din Cracovia, în zona de sud, și luăm în calcul România sau Bulgaria ca puncte pentru acest depozit. În ceea ce privește piața de fashion online din România, ne așteptăm la o creștere de cel puțin 10% în acest an”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.