Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Anil V. Pillai, expert în neuromarketing: “Cheia unui public loial este conectarea emoțională a consumatorului cu brandul”

curs de neuromarketing

Neuromarketing-ul este o unealtă de a înțelege procesele prin care un anumit tip de public ia o decizie și ajută la crearea contextului și relevanței comunicării, este de părere expertul în neuromarketing și consumer experience Anil V. Pillai. Expertul va susține împreună cu fondatoarea Buyer Brain, Ana Iorga, un masterclass dedicat experienței consumatorului. Programul de training se adresează marketerilor și comunicatorilor cu experiență și va avea loc în perioda 21-22 noiembrie, la București.

curs de neuromarketing

În opinia specialistului, principala diferență între neuromarketing și advertising sau comunicare este legată de complexitatea aplicării sale. Neuromarketingul este perceput ca următoarea etapă a dezvoltării strategiilor de comunicare, acționând mai profund asupra mecanismelor decizionale. Acest instrument va oferi posibilitatea marketerilor de a avea rezultatele mai bune în ceea ce privește rata de return on investment. “Neuromarketing-ul acoperă toate aspectele mix-ului de marketing, din momentul lansării produsului până la procesul de segmentare, poziționare și targetare. Spre deosebire de PR sau advertising, care sunt procese orientate exclusiv către comunicarea produsului, neuromarketingul contribuie la înțelegerea în profunzime a proceselor de consum ale publicului și oferă soluții pentru poziționarea acestuia înainte de a realiza o strategie de comunicare, spune acesta. Majoritatea campaniilor de advertising se bazează pe cercetări explicite cum ar fi focus grupurile, dar nu puține sunt cazurile în care produsul nu are succesul anticipat de cercetarea formală. Contextul subiectiv și mecanismele emoționale sunt doar două dintre motivele care pot duce la eșecul campaniilor de advertising iar acest lucru duce, în unele cazuri, la o lipsă de eficiență a bugetelor de advertising. Oportunitățile create de folosirea neuromarketing-ului în procesul de poziționare și comunicare a produsului se traduc înainte de toate în eficientizarea bugetelor.

Anil Pillai este expert în neuromarketing și un consultant internațional recunoscut pentru succesul strategiilor sale de consumer experience. În opinia sa, cheia unui public loial este conectarea emoțională a consumatorului cu brandul. “Această conectare emoțională trebuie să vină de câte ori consumatorul are o nevoie legată de acel produs iar noi ne asigurăm că brandul nostru se află printre opțiunile sale principale. Un consumator fidel va fi mai înclinat spre a trece cu vederea micile greșeli ale brandului. Rolul nostru este de a asigura consumatorul că brandul livrează ceea ce a promis, în condițiile în care a promis”, explică expertul în neuromarketing.

Unul dintre exemplele expertului este dat de intrarea pe piața din Asia a companiei Mercedes Benz. “Când Mercedes a intrat pe piața din India au avut o campanie prin care s-au conectat emoțional foarte puternic cu publicul lor dar serviciile de service erau încă foarte greu de accesat. Compania a investit foarte mult în dezvoltarea rețelei de service chiar dacă în acel moment vânzările nu justificau acest efort. Dorința lor de a livra serviciile promise, indiferent de risc, a generat, pe termen lung, un public fidel, pentru serviciile de service. Astăzi, Mercedes Benz este cea mai vândută marcă de mașini de lux din India, iar acest statut se datorează conectării permanente cu publicul său”, a mai spus consultantul.

Potrivit lui Anil, companiile trebuie să își dedice timpul și efortul creării unei strategii de neuromarketing, iar timpul de implementare a acesteia este măsurat printr-un indicator numit Organization Execution Stamina (OES). Concepul se referă la perseverența cu care o companie urmărește execuția proiectului. Elementele care generează scorul OES sunt multiple, începând cu atenția acordată proiectului de către management la condițiile generale de marketing.

Masterclass-ul de neuromarketing și customer experience este organizat de agenția de training Cursuri Creative și se adresează profesionștilor cu experiență în domeniu care doresc să își îmbunătățească eficiența campaniilor de marketing și comunicare. Cursul este realizat cu o structură interactivă, menită să ofere informații personalizate participanților. Înscrierile se pot face pe pagina de curs sau la adresa de email cursuri@cbmanagement.ro și la telefon 0743183353.

Până pe 1 octombrie participanții beneficiază de o reducere de 20% din costul de participare.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.