Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Angelli aniverseaza 20 de ani in Romania si povestea continua

Anul acesta, Angelli implineste 20 ani de activitate pe piata din Romania, 20 de ani de cand romanii au degustat pentru prima data un vin spumant, calitate Angelli.

Unul din cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice din Romania si lider pe piata vinurilor spumante si a aperitivelor pe baza de vin, Angelli Spumante & Aperitive si-a inceput activitatea in 1994. La inceput, brandul era reprezentat doar de vinul spumant, iar un an mai tarziu se lansa si gama de lichior-uri, fiind urmata de gama vermut in 1996, iar in acelasi an au inceput si investiiile sustinute in campaniile publicitare TV. Urmatorii 7 ani, compania se dezvolta sustinut, reusind pas cu pas sa-si dezvolte distributia, acoperind astfel intreg teritoriul Romaniei.

In 2003, Angelli devine parte integranta a concernului german Henkell & Co. Se alatura astfel, unui echipe care coordoneaza cu succes afacerile grupului in 18 tari europene: Germania, Austria, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Franta, Romania, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina si Italia. Notorietatea internationala a grupului este construita inca din 1832, iar astazi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanti si renumiti producatori de vin spumant din lume.

In anii care urmeaza, expertiza colegilor germani mai experimentati si-a spus cuvantul si astazi, brandul Angelli este cunoscut de 80% dintre romani (conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research in 2011). Portofoliul Angelli numara 8 game de produse: vinuri spumante, cocktail-uri fructe, aperitive, vermut, bitter, frizzante, aperitive frizzante, lichioruri crema, iar compania Angelli Spumante & Aperitive, comercializeaza in plus si marci importate pentru 12 categorii produse alcoolice si non-alcoolice. Pentru asigurarea calitatii produselor sale, Angelli Spumante & Aperitive a implementat Sistemul de Management al Calitatii si din septembrie 2005 este acreditata ISO.

9001:2000, HACCP si IFS (International Food Standard). Materiile prime si materialele folosite pentru crearea bauturilor Angelli corespund standardelor de calitate internationale, asigurandu-se un control riguros al acestora inainte de introducerea in productie.

Marca Angelli este o marca international recunoscuta in tari europene ca: Spania, Italia, Ungaria, Turcia, Grecia, Letonia, Danemarca, Finlanda, Cipru, Olanda, Republica Moldova, Anglia, Austria, Serbia dar si in alte tari ale lumii, precum Japonia, Canada sau Israel.

20 de ani de pahare pline in cifre:
o Peste 100 000 000 sticle vandute
o Peste 50 000 puncte de vanzare in toata tara; 80% dintre acestea comercializand in medie 5 produse Angelli
o Peste 800 puncte de vanzare ale retailerilor internationali (Metro & Real, Selgros, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan, Plus, Profi, etc.); 90% dintre acestia comercializand intreaga gama de produse Angelli
o Lider cu cota de piata de 51.9% pe segmentul vinurilor spumante si cocktail-urilor; Angelli Cuvee Imperial este cel mai bine vandut vin spumant din Romania (sursa: Vektormarktforschung 2012-2013)
o Lider pe segmentul aperitivelor pe baza de vin; Angelli Cherry si Vermouth sunt in topul celor mai bine vandute aperitive din tara (sursa: Vektormarktforschung 2012-2013)
o Lichiorurile crema Angelli sunt lider de piata in Ungaria pe segmentul lichioruri crema iar Angelli Cherry si Vermouth sunt in top, in aceiasi tara

“Brandul Angelli este iubit de toate categoriile de consumatori si este normal sa fie asa. Suntem alaturi de consumatorii nostri de 20 de ani si celebram alaturi de ei, generatie dupa generatie, momentele speciale din viata lor. Dupa 20 de ani, ma uit cu satisfactie in urma si realizez, dimensiunea internationala a brandului nostru si asta ne responsabilizeaza si mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostru.”, sustine Marius Obritenschi, General Manager – Angelli Spumante & Aperitive. Si in 2014, Angelli va lansa produse noi la cel mai inalt standard, menite sa satisfaca asteptarile consumatorilor. In decursul anului eforturile de comunicare se vor intensifica, consumatorii si fanii brandului fiind recompensati pe masura.

Angelli le multumeste tuturor romanilor care au contribuit la povestea celor 20 ani plini de succese si ridica un pahar in cinstea unei noi decade cu indemnul: ‘’Angelli de 20 de ani in Romania si povestea continua!’’

Bucuresti, 04.03.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.