Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Angajaţii din generaţia Millennials se plâng de mediile de lucru zgomotoase? Plantronics are o soluţie: gama Voyager Focus UC

ps-voyager-focus-uc-in-stand

Angajaţii care lucrează în spaţii de birouri de tip „open space” acordă o importanţă tot mai mare ambianţei sonore din jurul lor, potrivit tuturor studiilor de profil.

Un astfel de studiu, lansat de Plantronics, asupra aşteptărilor pe care le au angajaţii de la mediul de lucru din birourile lor şi a măsurilor pe care le pot lua managerii pentru a obţine cea mai mare productivitate şi satisfacţie de la angajaţii lor, arată că 64% dintre cei ce lucrează în astfel de spaţii consideră că izolarea de sursele de distragere a atenţiei contribuie la creşterea productivităţii (un sumar executiv al studiului este disponibil aici).

Poate că directorii de resurse umane vor trebui să se concentreze pe acele măsuri prin care să reducă sursele de distragere a atenţiei pentru angajaţii Millennials şi în general să reducă zgomotul ambiental deranjant din birouri. De fapt, aceşti angajaţi îşi iau propriile măsuri de izolare: ascultă muzică în căşti sau schimbă birourile, pentru a evita zgomotul ambiental şi a-şi crea o stare de bine. Un articol recent postat pe blogul Plantronics (link) detaliază preferinţele angajaţilor cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani.

ps-voyager-focus-uc-in-stand
Plantronics, pionier în inovaţia în domeniul audio, a dezvoltat o linie de produse premium potrivite pentru noua generaţie şi nu numai, în ceea ce priveşte izolarea fonică şi calitatea audiţiei. Este vorba de Plantronics Voyager Focus UC – căşti wireless, Bluetooth, stereo, cu huse de piele, concepute special pentru spaţii de birouri deschise zgomotoase.

Aceste căşti sunt create pentru utilizatori premium care caută nu doar o experienţă audio de excepţie, dar apreciază inclusiv aspectul şi calitatea materialelor folosite.

Căştile dispun de protecţie din piele pentru urechi iar suportul de încărcare este o declaraţie de design menită să atragă atenţia asupra biroului pe care se află. Dincolo de acest fapt, lista de specificaţii este destul de bogată: tehnologie de anulare a zgomotului, wideband (voce), procesarea digitală a sunetului, conectivitate Bluetooth multipunct la computer (emiţător USB) şi smartphone, rază de acoperire de 30 de metri, trei microfoane încorporate, totul într-un dispozitiv ce cântăreşte numai 155 de grame – masa medie a unui smartphone.

Plantronics este prezent în România din 2002 prin intermediul unui parteneriat de lungă durată cu distribuitorul local ABN Systems.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.plantronics.com.

Plantronics este marcă înregistrată a Plantronics, Inc. Înregistrată în Statele Unite şi alte ţări. Termenul Bluetooth® şi logoţurile sunt mărci înregistrate ale Bluetooth SIG, Inc. şi orice utilizare a acestor mărci de către Plantronics este licenţiată. Toate celelalte mărci înregistrate sunt proprietatea deţinătorilor lor.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.