Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Angajamentul SIVECO Romania este recunoscut

Siveco

de prestigioasa asociatie Business Initiative Directions (BID)
 
Recent, a avut loc la Frankfurt, decernarea premiilor de excelenta si prestigiu în afaceri Arch oF Europe, eveniment anual organizat de catre prestigioasa asociatie Business Initiative Directions (BID).

SIVECO România a primit premiul pentru calitate si tehnologie, categoria platina.

Acest premiu international este o recunoastere a prestigiului si profesionalismului  echipei SIVECO România, a contributiei semnificative pe care compania a adus-o în dezvoltarea mediului de afaceri, si nu în ultimul rând, pentru eforturile, succesul si angajamentul sau în sustinerea calitatii.

 
Business Initiative Directions (BID) este un pionier in domeniul calitatii comunicarii corporatiste. Marca BID si-a facut cunoscuta prezenta în 163 de tari ale lumii si a introdus  o fundamentare solida pentru implementarea  unui proces de calitate integral, prin tehnologia  si procedurile   QC 100 -Total Quality Management.

Crearea standardului TQM QC 100 este rezultatul unei munci desfasurate timp de mai multi ani de catre specialisti si profesionisti internationali în gestiunea afacerii.

Principiile de management al calitatii, care stau, de asemenea, la baza sistemului implementat în SIVECO România respecta criteriile prevazute în standardul TQM QC 100, si servesc drept ghid pentru îmbunatatirea continua  a proceselor din cadrul companiei.

" Aceasta recunoastere internationala a SIVECO România ca promotor al calitatii si performantei ne onoreza, confirmand înca o data profesionalismul si nivelul de calitate al produselor si serviciilor furnizate de SIVECO România clientiilor si partenerilor sai", declara Daniela Bichir, Manager Resurse Umane si Calitate.

Despre sistemul de managemental calitatii în cadrul SIVECO România
Sistemul de management al calitatii al companiei SIVECO România a fost recertificat în 2005, de catre prestigioasa firma de audit AFAQ AFNOR International, una dintre primele 5 firme din lume în domeniul auditului. Compania obtine, de asemenea  in 2005 prestigiosul "International Gold Star Award" pentru calitate.

Prin intermediul politicii sale de calitate, SIVECO România îsi asuma angajamentul de a întelege cerintele curente si viitoare ale clientilor, si de a duce la îndeplinire solicitarile acestora. Fundamentele politici de calitate se bazeaza pe patru elemente de succes: grija fata de clienti, grija fata de calitate, grija fata de angajati, îndeplinirea obiectivelor financiare ale companiei, necesare pentru a realiza toate celelalte obiective.

Principiile de management al calitatii sunt prezentate în cele ce urmeaza:
– Orientarea catre client. Prin politica sa în domeniul calitatii, SIVECO România se implica activ în identificarea problemelor clientilor sai, actuale si viitoare si îndeplinirea cerintelor acestora, explicit definite si negociate.

– Leadership. Managerii stabilesc viziunea, unitatea obiectivelor si directia de dezvoltare a organizatiei. În SIVECO România, managerii creaza si gestioneaza mediul intern, în care angajatii companiei se pot implica complet în atingerea obiectivelor organizatiei.

– Implicarea oamenilor. Managementul de vârf din SIVECO România este convins de faptul ca angajatii sai formeaza principalul factor de succes al organizatiei si implicarea lor totala genereaza beneficii pentru companie.

– Abordarea bazata pe proces. Este cunoscut faptul ca un rezultat dorit este atins mult mai eficient când activitatile si resursele aferente sunt gestionate ca procese.

– Abordarea bazata pe management. Odata ce procesele au fost identificate, a întelege si a conduce procesele corelate între ele în cadrul unui sistem unitar, contribuie la eficacitatea si eficienta atingerii obiectivelor.

– Îmbunatatirea continua. Imbunatatirea permanenta a performantelor organizatiei este unul dintre obiectivele principale în SIVECO România.

– Abordarea bazata pe fapte în luarea deciziilor. În SIVECO România, procesul de luare a deciziilor este bazat pe analiza datelor si informatiilor.

– Relatii mutual benefice cu furnizorii. Politica SIVECO România este de a crea si a mentine un adevarat parteneriat cu furnizorii sai, parteneriat care va genera beneficii si valoare adaugata pentru ambele parti.

Despre SIVECO România
Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.

SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT.  Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.

În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.

SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante – Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor – si a oferit solutii performante unor companii private de referinta – PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.

SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.

Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si  internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei – EITA si Information Society Technologies  Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si  WEF Transparency.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând //siveco.ro/.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.