free download 78 travel guides written by experts

Andreea Rizan, prima romanca ambasador de brand LG Electronics

LG Scarlet –  stil, inteligenţă şi rafinament

LG Electronics,  unul dintre liderii globali în producţia de televizoare cu ecran plat, continuă să stabilească noi tendinţe în industrie şi să-şi surprindă consumatorii din întreaga lume. În cadrul campaniei desfăşurate pentru televizorul LCD LG Scarlet, derulată în Emiratele Arabe Unite timp de două luni sub denumirea “În căutarea noii imagini Scarlet”, a fost aleasă o nouă imagine pentru celebrul televizor LG Scarlet.
  Astfel, pentru prima dată, o româncă devine imaginea unui brand LG, Andreea Rizan fiind desemnată imaginea Scarlet pe o perioadă de un an, în urma competiţiei la care au participat peste 250 de femei de naţionalităţi diferite.

Alături de recunoaşterea stilului, inteligenţei şi rafinamentului care au transformat-o în noua imagine LG Scarlet, Rizan a primit numeroase premii, inclusiv un nou televizor LCD Scarlet cu o diagonală de 42 de inci, un sistem Home Theatre Scarlet, un mini-notebook LG şi un telefon mobil LG Arena (LG-KM900), plus multe alte premii.

Continuând strategia LG de a personifica produsele pentru a le diferenţia şi de a se adresa consumatorilor nu doar raţional,  cât şi emoţional, Rizan devine succesoarea primei imagini LG Scarlet, fotomodelul şi celebra actriţă Natasha Malthe, ambele dând viaţă televizorului şi reprezentând în mod ideal personificările cele mai potrivite pentru calităţile LG Scarlet: atrăgător, inteligent şi unic.

Competiţia în urma căreia Rizan a devenit imaginea Scarlet a fost lansată în luna mai şi a adus în finală 50 de concurente dintre care 6 finaliste au fost alese prin intermediul unui proces de selecţie stabilit de LG, prin votul direct al publicul în cadrul Mall of Emirates şi prin website-ul LG la nivel local. Finalistele au fost selectate conform următoarelor criterii: votul cosumatorilor, alegerea regizorilor, eleganţă, educaţie,  inteligenţă şi postură.

“Sunt extrem de încântat de interesul arătat din partea ambelor părţi, atât a participanţilor cât şi a celor care au votat în cadrul campaniei noastre, pentru a alege o nouă imagine Scarlet,”  a declarat dl. H.S. Paik, preşedinte al LG Electronics Gulf FZE, “Acest lucru demonstrează implicarea clienţior noştri în a lua parte la  experienţa oferită de LG; prin urmare, am considerat ca fiind cel mai potrivit să-i implicăm direct în alegerea personalităţii potrivite pentru  noua imagine Scarlet.”

LG Scarlet
“Televizorul LG Scarlet a fost prezentat în premieră publicului român  în cadrul CERF 2008 şi a fost întâmpinat cu entuziasm, atât de reprezentanţii mass media cât şi de publicul larg. De aceea, ne bucuram că noua imagine Scarlet este româncă, reprezentand rafinamentul în materie de stil,” a declarat dl. Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.

Îmbinând într-un mod unic tehnologia avansată cu design-ul elegant şi sofisticat, prin unicitatea culorii roşii şi forma subţire, noul model de televizor LCD LG Scarlet devine un brand fashion şi o demonstraţie de tehnologie de ultimă generaţie la cele mai înalte standarde. Este primul televizor LCD care încorporează un sistem de conectare Bluetooth pentru a permite o mai mare compatibilitate cu telefonul mobil, căşti, notebook-uri şi PC-uri. Aceste caracteristici, împreună cu o imagine de 1080p full HD, o grosime de 39.7mm şi o reducere a consumului de energie cu 75%, definesc noul Scarlet ca o combinaţie uimitoare de stil şi tehnologie.

Bucuresti, 03.08.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *