Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Andreea Marin Banica sustine un nou proiect special pentru Romania, CharityGift.ro

Se lanseaza Charitygift.ro, primul magazin online din România dedicat responsabilizării sociale individuale sau „citizen social responsability”. Charitygift.ro este un proiect la care lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara si care isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activităti comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricând, singura conditie fiind conexiunea la Internet. Site-ul se lanseaza in versiune BETA. Proiectul este sustinut de Andreea Marin Banica  cunoscuta pentru implicarea sa extrem de activa in campaniile umanitare din ultimii 15 ani.

„M-a impresionat vointa voluntarilor de a-si pune timpul, priceperea, relatiile la dispozitia acestui proiect care a insemnat luni intregi de efort considerabil, de studiu si creativitate si de aceea m-am alaturat lor, mai cu seama ca vad potentialul acestui site caritabil. E la indemana oricarui om care are acces la Internet sa cumpere ceva ce ii este necesar fara sa mearga la un magazin traditional, ci de la el de-acasa, stiind ca printr-un singur click poate oferi un ajutor fara un efort financiar suplimentar din partea sa”, declara Andreea Marin Banica.

Actele de solidaritate, filantropie, in ciuda importantei lor, sunt cu mult restrânse din cauza unor factori precum: imposibilitatea participării omului obisnuit la o gală de caritate sau implicării sale in campanii de CSR, asteptarea până in luna mai pentru a putea directiona 2% din impozitul pe venit unei cauze umanitare, birocratia care insoteste acest demers. Charitygift.ro isi propune să inlăture aceste impedimente prin lansarea un magazin online cu diverse produse, a căror contravaloare va fi directionată, total sau partial, catre una sau mai multe dintre urmatoarele cauze, in functie de alegerea furnizorului si a cumparatorului: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta – cultura, educatie.

„Procentele pe care furnizorii le doneaza variaza intre 5% si 50%. Avem si cazuri in care se doneaza valoarea totala a  produsului vandut prin CharityGift.ro. La aceasta ora in Romania se inregistreaza peste 12 milioane de utilizatori de Internet. Daca macar 1 din 10 ar comanda un produs care contine o donatie de 5 lei am genera cu 1 milion de euro mai multi bani pentru cauzele umanitare din Romania” ,  declara Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului CharityGift.ro.

Charitygift.ro nu intermediază vânzările si nu percepe niciun comision de la furnizori, cumparatori sau beneficiari. Produsele sunt vandute la aceeasi valoare la care se pot gasi si in magazinele furnizorilor numai ca de aceasta data, un procent din valoarea produsului vandut prin intermediul CharityGift.ro merge catre o cauza anterior selectata de furnizor. CharityGift.ro oferă o platformă pentru expunerea produselor si suport informational pentru vânzători si cumpărători.
„Diversitatea produselor este una dintre prioritatile noastre pentru aceasta perioada si speram ca in scurt timp sa avem cat mai multi furnizori si odata cu ei o gama cat mai larga de produse pentru a putea genera cat mai multe tranzactii. Desi poate parea o afirmatie indrazneata, ne propunem sa devenim un ebay caritabil.” declara Talpes.

De asemenea, Charitygift.ro permite accesul la o bază de date consistente de ONG-uri, facilitând vânzătorilor si cumpărătorilor demersul complicat de a alege destinatia actelor caritabile.

Charitygift.ro a creat si o secţiune specială dedicată fundatiilor cu ateliere lucrative, în cadrul cărora beneficiarii lucrează manual diverse obiecte artizanale. Acestea îşi propun spre vânzare propriile produse, încasările revenindu-le in totalitate, condiţie vitală pentru continuarea activităţii lor. Orice fundatie care are astfel de ateliere lucrative isi poate pune in vânzare produsele prin Charitygift.ro.

Proiectul este sustinut pro bono de: Balms si Asociatii care ofera servicii de consultanta juridica, Hanson Online Brand Communication care ofera servicii de webdesign, blogul www.andreeamarinbanica.acasa.ro care ofera promovare pro bono, X3 Studios prin Proiect 1000 care ofera servicii de design pentru materialele de promovare si Pozitiv Audit Expert care ofera servicii de audit.  

Bucuresti, 17.11.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.