Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Anchor Grup – nominalizare pentru al treilea an consecutiv la ICSC Solal Marketing Awards

International Council of Shopping Centers (ICSC) a desemnat compania Anchor Grup ca finalista la ICSC Solal Marketing Awards la categoria “Community Relations”, cu proiectul “E natural sa-ti pese”, derulat in Plaza Romania in 2008. De asemenea, centrul comercial Shopping MallDova, din Chisinau, Republica Moldova, a fost desemnat intre finalistii la categoria “Grand Opening, Anniversary, Refurbishment or Extension” pentru campania de deschidere a centrului comercial.

Anul trecut, compania Anchor Grup a primit in cadrul aceleiasi competitii medalia de argint la categoria relatii publice pentru campania “Orasul de nisip”, derulata in Plaza Romania, precum si o distinctie speciala, pentru pietele emergente, iar in 2007 a primit diploma de merit la categoria relatii publice.

Premiile ICSC aduc laolalta cele mai bune campanii de marketing ale centrelor comerciale din Europa si recompenseaza cele mai eficiente campanii, iar Premiile Solal sunt vazute ca un etalon al calitatii in intreaga industrie, fiind un reper in identificarea tendintelor in domeniu, premiindu-se nu numai performanta, ci si eficienta. Anul acesta, premiile vor fi decernate in cadrul Conferintei ICSC de la Viena, in data de 18 iunie. Juriul este format din membri internationali ai ICSC, iar la eveniment vor participa o serie de reprezentanti ai industriei de retail din Europa.

Despre Campania “E natural sa-ti pese”

Plaza Romania este un punct de intalnire si de una dintre principalele destinatii de retail şi de petrecere a timpului liber din Bucuresti. Avand anual peste 12 milioane de vizitatori, mall-ul are un rol un rol activ în informarea şi educarea vizitatorilor sai cu privire la diverse probleme de mediu, sanatate sau probleme sociale. Centrul comercial Plaza Romania este orientat spre comunitate, avand diverse activitati si evenimente în aceasta directie.

Avand in vedere problemele actuale de mediu, prin aceasta campanie s-a dorit tragerea unui semnal de alarma asupra efectelor ireversibile ale schimbarilor climatice, precum si dezvoltarea unei atitudini responsabile fata de mediu. In centrul comercial au fost expuse o serie de fotografii insotite de texte informative privind ecosisteme aflate in pericol atat in Romania, cat si la nivel global, precum si o serie de sculpturi supradimensionate din pet-uri care au recreat simbolurile responsabilitatii fata de mediu: casa, masina, o intreprindere si un urias pom. De asemenea, in Plaza Romania a putut fi admirata o colectie spectaculoasa de tinute inspirate din natura, semnata de catre designerii Agnes Toma & Dinasty, Cosmina Englizian, Palmer’s, 123, Mirela Diaconu, Eugenia Enciu si Atelier Ersa. Alaturi de aceasta colectie, o serie de creatori de moda au realizat special pentru acest eveniment tricouri ce au avut ca tema protectia mediului: Passion du Brasil, Liza Panait, Stephan Pelger, Laura Lazar, Atelier Ersa, Roxana Butnaru, Rita Muresan, Natalia Dinicu, Eugenia Enciu si Catalin Botezatu.

Fondurile stranse in urma campaniei de informare initiate de centrul comercial Plaza Romania pentru protejarea mediului inconjurator – “E natural sa-ti pese” – au fost donate organizatiei ViitorPlus pentru proiectul de impadurire „Adopta un copac”. Copacii din viitoarea padure, ce vor fi plantati cu ajutorul acestei donatii, vor retine pana la 200.000 kg CO2 in urmatorii 50 de ani.

Pe parcursul campaniei, angajatii centrului comercial au purtat tricouri verzi, inscriptionate cu mesajul – „E natural sa-ti pese” – si a fost organizata o tombola in cadrul careia s-au castigat genti ecologice, biciclete si marele premiu, un autoturism Smart. Dupa acordarea premiilor, toti castigatorii alaturi de echipa Anchor Grup au plantat un brad in fata centrului comercial Plaza Romania. S-au alaturat acestei campanii organizatii precum Copacul de Hartie, Viitor Plus, Salvati Dunarea si Delta, Asociatia Environ, Clean Up the World si Eco Tic, care au oferit informatii in centrul comercial despre masurile care pot fi luate pentru protectia mediului.

Echipa de marketing Anchor Grup ce a lucrat la aceasta campanie a fost formata din Lucian Gheorghescu – director de marketing, Marilena Brinzan, PR Manager, Anda Marinescu – Advertising Manager, Alexandru Padureanu si Madalina Davidescu – Coordonatori Marketing.

Bucuresti, 06.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *