Media Image Group, cea mai importanta compania de monitorizare si analiza de continut media din Romania, a devenit membra AMEC (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication).
AMEC – Asociatia Internationala pentru Masurarea si Evaluarea Comunicarii, cu sediul central in Londra, este o organizatie profesionala formata din companii si practicieni care realizeaza pentru clientii lor analize de continut media si cercetari in privinta comunicarii corporate. Media Image este prima companie de monitorizare din Romania care se alatura AMEC, organizatie din care mai fac parte companii precum TNS Intelligence, Landau Media, Milward Brown Precis, Ausschnit Medienbeobachtung si altii.
Unul dintre principalele obiective ale AMEC este sa le ofere membrilor sai un spatiu unde sa impartaseasca know-how si bune practici din domeniul analizei de continut media. Astfel, clientii Media Image au in prezent garantia ca analizele de continut media respecta cele mai inalte standarde internationale din domeniu.
“Prin aderarea la AMEC, Media Image devine parte a unei asociatii internationale care reuneste cele mai importante companii din domeniul campaniilor de comunicare media. Procesul de acceptare a Media Image in AMEC a fost consistent, a durat cateva luni, interval in care metodologia noastra de lucru a fost evaluata de specialisti renumiti la nivel international. Credem ca acest lucru inseamna, in primul rand, recunoasterea calitatii serviciilor si produselor noastre. In al doilea rand, prin apartenenta la AMEC, compania noastra va impartasi cu ceilalti membri ai asociatiei instrumente, practici si orientari strategice care vor duce la imbunatatirea serviciilor noastre si la profesionalizarea mediului in care activam”, a declarat Miron Mateescu, Director de Marketing Media Image Group.
Odata cu intrarea in AMEC, Media Image devine singura companie romaneasca participanta la unicul studiu international din domeniul analizelor de continut media – International Business Monitor.
“Felicitam Media Image pentru dobandirea statutului de membru cu drepturi depline al AMEC. Ne raportam la Media Image ca la un extrem de important partener al nostru si il integram deja in planurile noastre de dezvoltare in Europa Centrala si de Sud-Est”, a declarat Barry Leggetter, Directorul Executiv al AMEC
Despre AMEC
AMEC a fost infiintata in 1996, la Londra. Principalul obiectiv al Asociatiei este sa contribuie la dezvoltarea domeniului comunicarii si al analizelor de media. O preocupare constanta AMEC este conceperea unor standarde recunoscute de toti specialistii in comunicare, atat din agentii, cat si din companii sau din institutii publice.
AMEC organizeaza periodic training-uri pentru reprezentantii companiilor membre. De asemenea, Colegiul AMEC se adreseaza oricarui profesionist in comunicare interesat sa aprofundeze domeniul analizelor media de continut. Nu in ultimul rand, Asociatia organizeaza Premiile AMEC pentru Eficienta in Comunicare.
In prezent, membrii AMEC reprezinta tari din toata lumea: Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Croatia, Franta, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Japonia, Macedonia, Malaiezia, Norvegia, Portugalia, Rusia, Spania, Suedia, Elvetia, Olanda, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, SUA si, prin Media Image, Romania.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}