Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Analizati informatiile despre vanzari si clienti cu SocrateBI pentru a identifica zonele de business

care pot aduce majorarea profitului si cresterea cotei de piata

Principala preocupare a companiilor, indiferent de mărimea sau de aria lor de activitate, este aceea de a-şi păstra clienţii şi a-şi dezvolta capacitatea de vânzare. La care se adaugă creșterea vitezei de reacţie față de cerințele clienților şi nevoia de diferenţiere faţă de concurenţă. Pentru a fi de succes, orice afacere trebuie să-şi cunoască și să-și înțeleagă clienţii, să prevadă ce-și vor dori aceștia şi cum vor reacţiona la produsele sau serviciile oferite. De aceea, trebuie să aibă la îndemână răspunsurile la întrebări de genul: „Ce clienţi cheltuie mai puțin?”, „Care sunt clienţii care contribuie cel mai mult la creșterea profitului companiei?”, „Ce procent din venit este dat de un anumit segment de clienţi?”, „Care sunt clienții care şi-au schimbat comportamentul de cumpărare în ultimul an?”, „Care sunt caracteristicile celor mai profitabili clienţi şi ce produse cumpară clienţii de top?” etc.

Cu Modulul de „Analiză a Vânzărilor și Clienților” (SCAM) din SocrateBI, nu numai că veți obține instantaneu aceste răspunsuri, dar veți reuși să identificați noi zone de îmbunătățire a afacerii dumneavoastră, să vă eficientizați operaţiunile şi să recunoașteți oportunitățile pentru vânzări de tip cross sau up-sell. Modulul a fost conceput pentru a oferi o perspectivă completă a comportamentului clienţilor, venind cu o serie de zone de analiză dedicate achiziției şi retenției clienților, segmentării sau profitabilităţii acestora.

Utilizând SocrateBI SCAM veți putea identifica cei mai profitabili sau mai puţini profitabili clienţi și caracteristicile acestora, în vederea pregătirii unor campanii de fidelizare, veți afla care vă sunt clienţii de top, care sunt preferinţele lor de cumpărare şi schimbările acestora de-a lungul timpului, care sunt motivele care au determinat migraţia clienţilor de la un produs/serviciu la altul sau chiar de la un producător/distribuitor la altul, etc.

Construit pe platforma MicroStrategy, modulul SocrateBI SCAM vă permite să vă concentrați rapid resursele pe acele zone de business care pot aduce companiei dumneavoastră o majorare a profitului și a cotei de piață.

Bucuresti

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.