Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Analiza RTB House: cum pot retailerii să profite la maximum de perioada reducerilor de început de an

RTB House logo 800px

Perioada de început de an prezintă un potențial imens pentru afacerile de retail, fiind propice pentru reducerile de lichidare a stocurilor după sărbătorile de iarnă. În acest context, RTB House, furnizor global de tehnologii de retargeting, a analizat sute de campanii din peste 40 de piețe pentru a stabili cele mai bune modalități prin care retailerii pot valorifica la maximum interesul pentru shopping al clienților.

RTB House logo 800px

Primul pas este planificarea. Astfel, creațiile publicitare ar trebui să fie gata de afișare cu mult timp înainte ca perioada de reduceri să înceapă și advertiserii ar trebui să îndrume consumatorii prin diverse mesaje. De exemplu, etichetele „ultimele în stoc” sau „cel mai cumpărat” ajută cumpărătorii să înțeleagă mai rapid oferta.

Când vine vorba de retargeting, fluxurile personalizate cu produse sunt utile, dar trebuie ținut cont că este o perioadă la fel de bună să fie expuse cel mai bine vândute produse din perioada de Crăciun.

Retailerii trebuie să ia în calcul și utilizatorii inactivi. Aproape 50% din clickurile pe reclame sunt generate de vizitatorii unui e-shop în aceeași zi, conform analizei RTB House. Însă în aceste perioade în special trebuie pus accentul cât mai mult pe livrarea mesajului către acei utilizatori inactivi. Sezonul reducerilor de lichidare de stoc este, totuși, unul dintre cele mai bune momente în care magazinul să se reconecteze cu consumatorii.

Trebuie să ia în calcul pregătirea unui mesaj personalizat pentru vizitatorii inactivi, adică aceia care au vizitat site-ul cu câteva zile, săptămâni sau chiar luni în urmă. Rezultatul va fi nu doar generarea de vânzări, dar și atragerea de trafic nou.

Nu în ultimul rând, recomandările pot acționa ca un vânzător personal într-un magazin tradițional, ajutându-i pe clienți să găsească lucrurile care le plac. Bannerele de retargetare nu trebuie să conțină doar produse pe care utilizatorul le-a văzut, dar și recomandări de produse care pot fi pe interesul acestuia.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.