Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Analiza Florariile Magnolia:

cat de mult cresc vanzarile in preajma sarbatorii Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil

Sărbătoarea Sfinților Arhangheli Mihail și Gavriil este una dintre cele mai importante în calendarul creștin-ortodox românesc și este, totodată, cea care marchează debutul sezonului cadourilor de iarnă. În ceea ce privește darurile oferite, cel mai adesea, oamenii se orientează spre buchete de flori și aranjamente florale speciale. Astfel, Florăriile Magnolia estimează că pe 8 noiembrie, în zi de sărbătoare pentru România, și în zilele care o preced, comenzile online vor crește cu circa 70%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai mult, vânzările offline sunt de șapte-opt ori mai mari decât într-o zi normală.

În ceea ce privește ponderea pe orașe, Capitala este cel mai important, reprezentând aproximativ 30% din comenzile online înregistrate la nivel național. București este urmat de Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Iași, Timișoara, Târgu-Mureș și Baia Mare. În ciuda creșterii vânzărilor, este așteptată o menținere a raportului între bărbații și femeile care cumpără, cei dintâi reprezentând 60% din totalul comenzilor. Totuși, în medie, românii investesc aproximativ 200 de lei per comandă, iar în astfel de momente festive, cum se întâmplă și în preajma Crăciunului, suma aceasta se mărește cu câteva zeci de procente.

“Românii iubesc zilele onomastice și noi ne bucurăm că prin portofoliul de produse Magnolia le putem oferi cele mai bune mijloace de a marca astfel de momente importante. Este o ocazie foarte bună de a-și manifesta considerația, dragostea și aprecierea față de cei apropiați, iar florile au reprezentat mereu o alegere inspirată. În ceea ce privește vânzările, cu o săptămână înainte de evenimente de acest fel începe să crească numărul de comenzi online și offline, iar apogeul este atins în seara de dinainte. Totuși, pe cât de important este numărul mare de comenzi, pe atât de prețioasă este încrederea clienților, iar în cazul Magnolia acest lucru se vede cel mai bine în recurența bună a clienților: patru din 10 revin pentru cumpărături viitoare”, a declarat Ioana Molnar, cofondator Florăriile Magnolia.

Bucuresti, 06.11.2015
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.