Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Analiză: ce cumpără șoferii din benzinării, în afară de carburanți?

ce cumpără șoferii din benzinării, în afară de carburanți
  • Potrivit OMV Data Center, biscuiții, cafeaua și croissant-urile se află printre principalele produse care completează bonul de cumpărături făcute în benzinărie.
  • 58,5% dintre clienții stațiilor OMV din toată țara aleg să cumpere din stațiile de alimentare mai mult decât carburant.

Pentru că benzinăria nu mai este doar un loc în care șoferii fac plinul mașinilor, OMV Data Center și-a propus să facă un top al produselor și serviciilor pe care șoferii aleg să le achiziționeze din stațiile de alimentare. Dulciurile ambalate, produsele de patiserie și accesoriile pentru mașină se numără printre cele mai populare achiziții din stațiile OMV.

Conform datelor furnizate de OMV Data Center, 58,5% dintre clienți au achiziționat din stațiile de alimentare OMV din România și alte produse, pe lângă carburanți, în timp ce doar 41,5% dintre achiziții au vizat exclusiv carburanții. „Această analiză OMV Data Center demonstrează faptul că șoferii preferă retailerii care le permit să facă mai multe cumpărături la o sigură oprire, iar stațiile de alimentare sunt extrem de ofertante. Clienții vin aici pentru a alimenta, însă știu și că acesta este și locul în care găsesc o varietate de produse, de la accesorii pentru mașină, la gustări calde, ori servicii financiare. Pe scurt, ei reușesc să rezolve patru nevoi diferite, cu o singură oprire”, a declarat Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV.

Una dintre cele mai mari surprize în ceea ce privește preferințele șoferilor apare în categoria dulciurilor. 33,6% dintre clienții care și-au potolit pofta de dulce cu unul din cele mai vândute cinci produse ambalate dulci au ales biscuiții, în timp ce 30% au preferat înghețata. Ciocolata, însă, a fost aleasă de doar 11% dintre clienții stațiilor, situându-se doar pe locul 5 în topul dulciurilor preferate. Ea a fost surclasată de bomboane (13.4%) și praline (12%).

Chiar și în categoria produselor de patiserie, tot dulciurile sunt preferate de șoferi. Mini croissantele cu ciocolată și croissantele cu unt sunt cele mai apreciate produse, fiecare dintre ele având un număr dublu de vânzări, comparativ cu produsul de pe locul trei, croissantul cu alune. Tradiționalul covrig cu sare, însă, ocupă doar locul patru în topul gustărilor proaspete alese pentru a fi servite ca o gustare rapidă.

Creșterea continuă a numărului de produse și servicii pe care stațiile de alimentare le pun la dispoziția clienților au condus, în timp, la schimbarea obiceiurilor de consum ale acestora. Astfel, în ultimul an, numărul șoferilor care au ales să facă transferuri bancare direct din stațiile OMV a crescut cu 22,5%, comparativ cu anul precedent. Totodată, chiar și numărul celor care au ales să-și plătească facturile chiar la benzinărie a crescut cu peste 20%.

În ceea ce privește accesoriile pentru mașină, produsele cumpărate cel mai adesea de șoferi sunt odorizantele de mașină. Vizita la stația de alimentare le aduce aminte șoferilor că mașina are nevoie și de o împrospătare. Tocmai de aceea, conform cifrelor OMV Data Center, odorizantele de mașină și produsele destinate curățării interioare a mașinii sunt în top 3 articole din categoria accesoriilor, preferate de șoferi. Topul este completat de racletele pentru parbriz, care sunt de nelipsit pe timpul iernii. Cu alte cuvinte, șoferii sunt extrem de grijulii cu mașinile lor.

ce cumpără șoferii din benzinării, în afară de carburanți

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.