Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager la Digitas România

Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager – Digitas România

Ana-Maria Blas s-a alăturat echipei Digitas România din funcția de Business Analytics Manager. Din această poziție, ea va coordona din perspectivă strategică și analitică proiectele de pe toate conturile agenției. Ana are o experiență de 15 ani în media & advertising, dintre care 11 ani în televiziune, unde a făcut research și marketing, și 4 ani în agenție, în Starcom, ca Account Director.

“Ana ne completează foarte frumos echipa, acum devenită cea mai mare echipă de DATA dintr-o agenție de publicitate. Experiența ei aduce multă valoare departamentului de strategie pe zona de insights de consumator și, în același timp, ajută să închidem cercul, bazându-ne pe date în orice proiect: analiză piață, analiză de consumator, strategie de brand, strategie de comunicare, măsurare și optimizare a comunicării, calcule de ROI. Practic, înlăturăm subiectivismul din propunerile pe care le facem către clienți, mergem direct la țintă către ceea ce generează business”. Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence – Digitas România

Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager – Digitas România
Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager – Digitas România

“Mă bucur să mă alătur echipei Digitas și sper că expertiza mea să contribuie din plin la dezvoltarea departamentului de Data & Business Intelligence. Ambiția noastră este ca, prin analizele pe care le facem și insighturile de consumator, să generăm un impact real în businessul clienților noștri”. Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager – Digitas România

Ana-Maria fost dintotdeauna pasionată și a aplicat rezultate din DATA pentru a eficientiza proiecte, fie că a fost vorba de grilele de programe din televiziune, fie că a fost vorba de research-ul care venea în întâmpinarea optimizărilor de media în cadrul Starcom.

Revine în Publicis Groupe România dupa aproape un an sabatic în care, în ciuda pandemiei, în viața ei s-au întâmplat multe lucruri frumoase. Unul dintre acestea au fost și lunile petrecute la “Horeca Culinary School”, soldate cu un examen de absolvire și o diplomă de bucătar.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.