– 50 ani Lindab Group
– 15 ani Lindab România
Anul acesta, grupul internaţional Lindab împlineşte 50 de ani de activitate şi inovaţie în domeniul materialelor de construcţii. Totodată, Lindab România aniversează 15 ani de existenţă în spiritul valorilor “Simplitate”, “Realism”, “Ordine şi Bun Gust”.
“Anii, mulţi la număr, care s-au scurs, au fost istovitori, dar totodată şi fascinanţi. Plini de bucurii, dar şi de aventuri periculoase” – Lage Lindh, fondatorul Grupului Lindab
La 6 februarie 1959, Lage Lindh înfiinţa, în Suedia, AB LIDHULTS PLÅTINDUSTRI, cu un capital de 20.000 SEK şi cu o forţă de muncă de 7 angajaţi. Astăzi, Lindab este un concern internaţional, prezent în 31 de ţări, cu unităţi de producţie locale în 19 ţări şi numărând un total de aproximativ 5.000 de angajaţi.
„În ultimii 50 de ani, munca noastră la Lindab s-a direcţionat după un scop comun unic: să ne dezvoltăm în mod constant aptitudinile şi cunoştinţele pentru a ne susţine misiunea generală de simplificare a construcţiei. Drumul ales pentru a oferi valoare adăugată clientului s-a bazat întotdeauna pe calitate, distribuţie strategică şi servicii.
Chiar de la început, Lage Lindh a pus clientul în centrul tuturor activităţilor. Construind o filosofie de lucru bazată pe valori precum ordine şi realism, spirit antreprenorial şi decizii rapide, fondatorul Lindab a creat practic bazele unui model de business performant, care presupune inovaţie, distribuţie avansată şi o profundă cunoaştere a nevoilor şi dorinţelor clienţilor” – David Brodetsky, Preşedinte şi Director General Lindab Group
Sunt mândru de faptul că, uitându-mă în urma celor 15 ani de Lindab în România, pot să enumăr o serie de realizări impresionante şi de inovaţii pentru piaţa românească de materiale de construcţii. Suntem cei care au introdus conceptul de “ţiglă metalică” pe piaţă, depăşind prin campanii de informare şi multe eforturi barierele de percepţie la adresa acestui tip de produs, considerat a fi revoluţionar la momentul respectiv. Am construit o echipă de profesionişti, care sunt pregătiţi să performeze indiferent de condiţiile de piaţă. Avem o reţea naţională foarte puternică de parteneri, aproximativ 200 în toată ţara. Şi, mai presus de toate, am reuşit să asociem brandul Lindab cu CALITATEA, transpusă în produse şi servicii, oameni, parteneri, abordare, cultură organizaţională şi imagine publică. Acestea sunt atu-uri foarte importante, care ne vor ajuta cu siguranţă să depăşim vremurile dificile pe care le trăim.” – Andrei Sulyok, Director General Lindab România.
{mosloadposition user10}