free download 78 travel guides written by experts

AMSTERDAM REBRANDAT

Una din principalele atractii de divertisment ale Bucurestiului este acum complet rebrandata. Dupa 4 ani, Amsterdam Grand Café si-a redefinit personalitatea si ideologia si se numeste acum Amsterdam.

Pentru cei care au apreciat spatiul multifunctional si atmosfera primitoare de la Amsterdam – acestea sunt in continuare prezente si incorporate in procesul de rebranding. Amsterdam doar s-a maturizat in intelegerea fata de ceea ce isi doresc clientii: a pastrat toate calitatile initiale care au atras atatia Bucuresteni – diversitate, prietenie, deschidere, dinamism si le-a adaugat inventivitate, pasiune, libertate si incredere.

Dupa o cercetare efectuata anul trecut, a devenit clar ca oamenii pur si simplu nu se refereau la acest loc dupa intreaga titulatura de Amsterdam Grand Café, ceea ce a dus la simplificarea numelui intr-un singur cuvant – Amsterdam. De aici, necesitatea de a include sub acelasi acoperis un club la subsol Exit, o cafenea si Grand Room la primul etaj, a condus la dezvoltarea de catre Marketing Connection a sloganului “3 niveluri de experienta”. 

Noua identitate vizuala a fost creata de Idea Highway, cu echipa creativa formata din Mihaela Kavdanska (mika), Alex Balint si IGU (Cristian Vasile). Logo-ul a fost creat tot tinand cont de cele 3 niveluri de la Amsterdam. Litera “E” din Amsterdam este formata din trei linii orizontale, reprezentand cele trei niveluri si pozitionarea lor – un restaurant la primul etaj, o cafenea la parter si un club la subsol.

Cele trei culori au fost alese pentru a descrie dintr-o perspectiva cromatica intensitatea atmosferei de la fiecare nivel: galben pentru Grand Room la etaj, unde atmosfera este calma si relaxanta, portocaliu pentru parter unde oamenii simt vibratiile muzicii si entuziasmul conversatiei si necunoscutului; rosu pentru clubul de la subsol Exit, unde atmosfera se incinge cu adevarat!

Noile imagini fotografice indraznete de la Amsterdam au fost dezvoltate de Idea Highway in colaborare cu Camil Dumitrescu (cu DAZED & CONFUSED, STANDARD (PARIS), Berty, Omagiu, TABU, PLAYBOY, ELLE, ONE in portofoliu). 
 
Imaginile surprind clientii in diferite ipostaze ale experientei avute la Amsterdam: plina de curaj, eliberatoare, inventiva, pasionala si exuberanta. Aceste imagini se regasesc pe noul site, meniu, reclame si materiale promotionale, toate create de Idea Highway.

Aceleasi caracteristici descriu noile evenimente de la Amsterdam: expozitii de arta moderna, petreceri cu DJ, concepte de dining inovatoare, demonstratii si lectii de dans care dau frau liber imaginatiei. Tot parte din procesul de rebranding sunt si extensiile de brand Amsterdam Arena (pentru fanii fotbalului) si Amsterdam Cinema (pentru iubitorii filmelor), toate avand loc in Grand Room la primul etaj. Luna martie va incheia procesul de rebranding cu un redesign al interiorului acestui spatiu. 

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *