Agenția de branding și packaging design AMPRO Design a redesenat ambalajele gamei de brânză topită Hochland Mixtett și a realizat packaging design-ul noilor sortimente: Con Carni si Picanterie.
Hochland este lider în piața de brânză topită, sortimentele de Smântână & Mixtett Albastru fiind cele mai bine vândute articole. Din dorința de a inova în permanență, în 2013 au fost organizate cercetări calitative & cantitative ce au condus la apariția conceptului de Mixtett Tematic, cu două sortimente noi: Con Carni (salami, kaiser, prosciutto) și Picanterie (piper, hrean și ardei iute).
„Unul din principalele atribute asociate de consumatori categoriei de brânză topită este varietatea, iar Hochland are cea mai mare sortimentație de pe piață, tocmai pentru a adresa acest lucru. Pentru că ne dorim să ținem permanent pasul cu nevoile consumatorilor, am lansat cele două sortimente noi de Mixtett, cu profile specifice de gust, care să fie pe placul întregii familii.” declară Cătălina Săbădeanu, Brand Manager.
„Sortimentele de Mixtett Tematic au venit ca răspuns la nevoia de varietate a consumatorilor, așa că noi am preluat ideea, dar am și avut grijă ca noile ambalaje să sugereze, în continuare, apropierea Hochland față de consumatori. Astfel, am ales conceptul de textilă pictată manual, ca simbol al lucrurilor create de oameni cu pasiune. Sub numele de “gusturi îndrăznețe”, suratele tematice au întâmpinat o singură provocare în geneza lor și anume o diferențiere cromatică foarte clară” spune packaging designer-ul Francesca Mureșan.
Echipa Hochland care a lucrat la acest proiect este formată din Andreea Marincescu (Marketing Manager), Cătălina Săbădeanu (Brand Manager) și Denisa Jalbă (Junior Brand Manager).
Echipa AMPRO Design responsabilă de proiect i-a cuprins pe Irinel Ionescu (Creative Director), Francesca Mureșan (Senior Designer), Mihaela Dumitrescu (Client Service Director), Mirela Soare (Account Manager).