Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AMPRO Design a castigat Marele Premiu la Identity: Best of the Best 2010

AMPRO Design, agentie de packaging & brand design, este castigatoarea Marelui Premiu (cea mai buna lucrare din tot concursul) al editiei din acest an a competitiei internationale Identity: Best of the Best, ce s-a desfasurat in Rusia, la Moscova.  Lucrarea premiata de juriul competitiei este sticla de vin cadou numita”The design business bottle”, care s-a clasat si pe locul intai la sectiunea Packaging Design.

De asemenea, AMPRO Design a ocupat pozitia a treia la categoria Brand Identity (Food) cu lucrarea “Sushimania”, proiect care a castigat si bronzul la Pentawards 2009. La Identity: Best of the Best 2010, AMPRO Design a fost nominalizata cu 14 lucrari – 11 la Packaging Design, doua la Brand identity (Food) si una la Logo (Industry) – dintre care patru au ajuns in finala.

“Dupa bronzurile obtinute in 2008 si 2009 la Pentawards, acest Mare Premiu de la Moscova ne pune pe harta agentiilor de packaging design importante ale lumii. Stiu ca greul abia urmeaza – sa ne mentinem acest standard – dar sper ca aceasta provocare sa ne ambitioneze. Oricum, este o performanta ce a facut Romania la acest concurs: AMPRO Design – Grand Prix, locul 1 la Packaging si locul 3 la Branding(food), Idegrafo – locul 3 la Corporate identity/Organizatii necomerciale si Inpublic – locul 2 la Logo industry! Tare, nu? Mai ales ca noi venim fara background-ul de cateva zeci de ani in bransa al agentiilor din alte tari” spune Irinel Ionescu, Creative Director & Managing Partner al AMPRO Design. In calitate de castigatoare a Marelui Premiu, AMPRO Design este invitata sa publice in revista Identity si sa participe la Conferinta Internationala HiBrand 2010 de la Moscova.

Identity: Best of the Best este o competitie anuala organizata de publicatia Identity si de site-ul ArtGraphics.ru, a carei prima editie s-a desfasurat in 2005. Misiunea competitiei este promovarea schimbului intercultural dintre designerii si creatorii de brand din toate colturile lumii, ridicarea nivelului culturii vizuale si sprijinirea realizarii unei piete civilizate de branding si design comercial.

La editia din 2010, 237 de agentii din 40 de tari au inscris 1374 de lucrari.  Printre numele importante se numara Lippincott (SUA), BBDO Branding (Rusia) si Safford Brands din Marea Britanie. Din juriu au facut parte 12 experti din intreaga lume printre care Jerry Kuyper (SUA), fondator si creative director la Jerry Kuyper and Partners, Andreas Karl (Austria), creative director si CEO al Karl Design, Daniel Lock (Marea Britanie), senior designer la NB:Studio, Johnatan Ford (Marea Britanie), creative partner la Pearlfisher si Marius Ursache (Romania), Chief Creative Officer la Grapefruit.

Bucuresti, 19.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.