Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Amalia Năstase pentru SocialPedia: “Social media a arătat cât de puțin contează părerea noastră și cât de mult, părerea unei comunități”

SocialPedia31

“Girl Power in Social Media” este tema ediției 31 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc offline, pe 19 octombrie 2021, de la ora 18:30. Speakerii acestei ediții, sponsored by ANSWEAR România, sunt: Amalia Năstase – Președinte Fundației pentru Copii Ronald McDonald, Marta Ușurelu – Owner Biz și Alina Greavu – Creator de conținut @Aluziva.

Ediția din luna octombrie este dedicată femeilor puternice din social media care, prin acțiunile lor, schimbă zi de zi în bine comunitățile din care fac parte. Femei curajoase, asumate, sincere, care nu se feresc să își expună vulnerabilitățile. Femei de la care cu toții avem ceva de învățat.

Amalia Năstase și Marta Ușurelu au răspuns la câteva întrebări în tema evenimentului.

  • Ce înseamnă să fii o femeie de succes în social media, într-o lume dominată, la nivel mondial de bărbați?

“Mie nu mi se pare că este dominată de bărbați, adică mi se pare că cele mai puternice creatoare sunt femei, cu ele este concurența. Ce mie mi se pare că face diferența până la urmă în social media este substanța pe care oamenii care recomandă ceva o au. Adică se poate să te vrăjească cineva cu multe like-uri, dar dacă ai nevoie de un sfat, te uiți la cineva în care ai încredere. Sigur, toată lumea vrea să aibă cele mai multe aprecieri, dar trebuie să nu faci chiar orice pentru ele, pentru că îți vei pierde exact acei oameni care și cumpără ce propui tu și vei rămâne cu niște “like-uri” goale care nu se vor transforma în nimic pentru brand.”, spune Amalia Năstase.

SocialPedia31

“Succes înseamnă impact. Astăzi toată lumea dorește să aibă un cuvânt de spus. Să fie cât de importantă se poate și persoana care ia deciziile. Succesul nu este însă ceea ce visează mulți. El nu poate fi obținut de toată lumea și, categoric, nu vine peste noapte. De aceea nu există o rețetă.

V-ați întrebat de ce unele persoanele pe care le desconsiderăm au succes? Chiar dacă noi nu înțelegem cum se poate acest lucru? Ei bine, acei oameni și-au găsit o nișă și, în ciuda părerilor noastre, cei care-i urmăresc rezonează cu ei. Social media a arătat cât de puțin contează părerea noastră și cât de mult, părerea unei comunități. Și a mai arătat ceva: nu mai contează dacă eșți femeie, bărbat sau copil. Azi poți avea super rezultate și impact în funcție de ce postezi, de poziționare și ce faci, dar în special datorită comunității pe care ti-o construiești.”, completează Marta Ușurelu.

  • Ce înseamnă “”Girl-Power”” pentru tine?

“Pentru mine înseamnă femeile care știu că puterea lor este extraordinară și care nu au nevoie să se compare cu băieții tot timpul, care știu că sunt magice.”, crede Amalia Năstase.

“Smart power! Este modul prin care poți să te impui și, cum am spus mai sus, mă bucur că nu mai este o diferență atât de mare între femei și bărbați în social media. În business, da, în continuare este clar o diferență între femei și bărbați, dar de la an la an se văd îmbunătățiri iar rezultatele femeilor nu mai pot fi neglijate.”, spune Marta Ușurelu.

  • Cum crezi că ar arată lumea fără social media?”

“Sincer, mai independentă!”, crede Amalia Năstase.

“Cum era înainte de social media, o lume OK, neștiind ce este și ce poate face social media. Și, deși ar fi mult mai liniștită, categoric lumea ar fi mult mai ternă fără social media.”, completează Marta Ușurelu.

“Suntem nerăbdătoare și onorate să ascultăm ce au de spus cele trei invitate ale noastre, femei puternice, care schimbă lumea în fiecare zi. Vom descoperi la SocialPedia 31, alături de participanți, cum reușesc să mute munții din loc cu ajutorul comunicării în mediul online și nu numai. Așteptăm povești inspiraționale și sfaturi practice, din care cu toții vom avea de învățat.”, declară organizatorii evenimentului.

”În perioada ce urmează, Answear se concentrează mai mult pe comunicarea către și despre femei. Vrem să le recunoaștem puterea și unicitatea lăsând la o parte regulile cu care am fost obișnuiți până acum, stereotipurile pe care le-am tot auzit încă din copilărie și care au impus anumite standarde total nerealiste în societate. Fiecare femeie trebuie să își trăiască viața după propriile reguli, să își îndeplinească menirea și să se dezvolte în orice domeniu simte că i se potrivește. Sensibile, puternice, romantice, temperamentale, timide sau curajoase… Feminitatea are atât de multe valențe încât frumusețea constă tocmai în unicitate și autenticitate. Arătăm lumii întregi cât de frumoase pot fi femeile, toate, fără excepții.”, spun reprezentanții Answear România.

Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-31/.

În conformitate cu reglementările de la data evenimentului, la SocialPedia 31 va fi permis accesul tuturor celor care vor face dovada înregistrării și care vor prezenta la intrare Certificatul Verde care atestă, după caz, peste 10 zile de la schema completă de vaccinare sau între 15 și 180 de zile de la trecerea prin boală. Nu este permis accesul cu test RT-PCR sau test rapid de tip antigen. În plus, la eveniment se vor asigura măsuri pentru purtarea măștii de protecție și o suprafață de minimum 2mp pentru fiecare persoană.

Despre Speakeri

Amalia Năstase – Președinte Fundației pentru Copii Ronald McDonald

Amalia Năstase este antreprenor, influencer, mamă, soție, Președintele Fundației pentru Copii Ronald McDonald, ambasadorul Salvați Copiii România pentru campania de reducere a mortalității infantile, membru al consiliului de administrație al Fundației Renașterea și Managing Partner Eventures, agenție de publicitate fondată în 2008.

Marta Ușurelu – owner BIZ

Marta Ușurelu este antreprenor, owner revista Biz de 11 ani de zile și jurnalist de 22 de ani. Datorită creativității și curajului său, Biz este acum liderul presei de business în România. Pariază pe inovație și competență pentru că doar așa a reușit să strângă o comunitate puternică de oameni de afaceri, iar platforma de evenimente pe care le-a organizat în ultimii 20 ani a adus mereu în plin plan speakeri relevanți și public avizat.

Alina Greavu – creator de conținut @Aluziva

Alina Greavu (31 ani) este jurnalist, creator de conținut, activist social și fundraiser independent. Cu studii în comunicare, a început să scrie pe blog la 19 ani și la 20 de ani a avut și primul job în presă.

Se implică deseori în campanii caritabile, este o portavoce pentru cei care o urmăresc și atinge fără rețineri subiecte grele precum exploatarea la serviciu, depresia, drepturile minorităților, abuzurile sexuale, situația învățământului românesc, comunitatea LGBT etc.

Sponsored by Answear Romania
Partener Media: Kiss FM
Parteneri: BijuBox, ShanShi, Liliac, Heavy Cup, Florãria Magnolia
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 46-48

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.