Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Am auzit de barul de oxigen

…E o idee care a plecat de la japonezi, a trecut şi pe la americani şi acum a ajuns în România, pentru prima dată, la B’estfest, unde l‑au instalat Rompetrol şi Odyssey.

Vii la bar, citeşti meniul şi faci alegerea. Când eşti servit, primeşti o „porţie” de… aer, cu o concentraţie ridicată de oxigen şi cu diferite arome. Te vei distra şi mai mult, te vei simţi foarte bine, pentru că oxigenul îmbogăţit energizează, detoxifică şi îţi întăreşte sistemul imunitar. Poţi să îţi alegi una dintre cele 12 arome (mentă, eucalipt, scorţişoară, portocală, cireşe, migdale, vanilie şi multe altele) şi să petreci 5 sau chiar 10 minute inspirând un aer cu totul altfel, cu o concentraţie de oxigen de 80%.

Despre cum le‑a venit ideea celor de la Odyssey, povesteşte Alexandru Geamănu, BTL Account Director Odyssey: „Rompetrol este prezent anul acesta la B’estfest sub conceptul creativ de energy vibrations. De aceea, am venit cu execuţii prin care să aducem <puncte de energie> în mijlocul festivalului: este vorba de Oxygen Bar şi de Silent Disco, prin care Rompetrol <te alimentează> cu energie, fie că vrei să iei o porţie mare de oxigen, fie că alegi să asculţi în căşti muzica mixată de cei doi DJ invitaţi în cortul Rompetrol”.

„Dincolo de conceptul de la care s‑a pornit, barul de oxigen reprezintă o execuţie care confirmă încă o data valoarea de brand inovator a Rompetrol. Este un lucru nou pe care Rompetrol îl face în România, aşa cum s­‑a întâmplat cu numeroase alte proiecte. Iar această iniţiativă inedită nu putea fi valorificată mai bine decât la B’estfest, acolo unde avem ocazia să ne apropiem şi mai mult de tineri. Suntem convinşi că vor fi plăcut impresionaţi de idee!”, adaugă Cătălina Nichiforov, Event Marketing Manager Rompetrol.

Dacă vă întrebaţi cum funcţionează barul de oxigen, Viorel Stan, BTL Account Manager Odyssey, e cel mai în măsură să ne spună: „Vor exista 30.000 de capete de unică folosinţă prin care oamenii vor putea inhala oxigenul aromatizat; simultan vor putea sta la bar şi inhala oxigen 12 persoane. Toţi vor fi serviţi de barmanii care îi aşteaptă să încerce <preparatele> originale cu arome naturale”.

Barul de oxigen Rompetrol se află lângă scenele principale şi e identificat prin balonul cu heliu marcat Oxygen Bar.

Din partea Rompetrol, s‑au implicat în coordonarea acestui proiect: Cătălina Nichiforov  – Event Marketing Manager, Daniela  Velescu – Internal Communication & Event Marketing Director, Mihai  Terecoasa – Event Marketing Executive, Alexandra  Crăsnaru – Brand Building Manager, Laura Rus – Brand Manager.
Echipa Odyssey care a realizat proiectul este formată din Alexandru Geamănu, Viorel Stan (BTL), Ana Tăutu, Valeriu Borcoş, Andrei Munteanu (Creaţie), Ileana Sebe (Strategie), Teodora Juravle, Iulia Gaal (Client Service).

B’estfest este organizat de Emagic Entertainment pe 4,5,6 şi 11 iulie 2008 în cadrul complexului Romexpo Bucureşti.

Bucuresti, 04.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.