Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Am ales sa vorbim studentilor ca niste studenti”

Un nou spot MemoPlus de la Walmark, realizat de TBWA\MERLIN

Invatatul poate sa fie usor, poate sa nu-ti strice somnul, poate sa fie altfel decat stresant. Ideea e sa stii ce te poate ajuta in acel moment. Sa iei un ajutor de invatat usor.

TBWA\MERLIN a lansat noua campanie de imagine MemoPlus, pentru compania Walmark.
Conceptul campaniei a pornit de la descrierea si beneficiile aduse de produs in sine. MemoPlus este un supliment alimentar care imbunatateste concentrarea si memorarea. Mesajul campaniei vizeaza studentii.

Carmen Constantinescu, Junior Brand Manager MemoPlus: “Pana nu demult as fi putut sa inlocuiesc cu succes orice personaj din clip cu mine insami. Imi amintesc cu placere cum la prezentarea propunerii TBWA  am avut un flashback al perioadelor de sesiune care pareau interminabile si nu faceau altceva decat sa puna capat pentru 3 saptamani frumusetii vietii de student.”

Ionela Nicolau, Marketing Director Walmark, vorbeste si ea despre premisele acestei campanii: “Ceea ce conteaza cu adevarat pentru studenti este viata de student in sine, nu sesiunile. Ei nu vor sa petreaca saptamani, zile, ore intregi in fata cursurilor, fara sa retina nimic, adormind cu capul pe cursuri. Ei vor sa se intalneasca cu prietenii, sa stea pe Facebook sau sa mearga la un film, iar pentru a reveni cat mai repede si usor la aceasta parte a vietii lor MemoPlus le poate fi de un real ajutor.”

Alin Marghidanu, directorul de creatie al agentiei povesteste: “Am ales sa vorbim studentilor ca niste studenti. Si am facut un spot despre acea ultima noapte de dinaintea examenului, cea mai stresanta dintre toate, cand mai ai 5 cursuri pe care nici macar nu le-ai deschis, cand tocmai ai aflat ce le-a picat celorlalti, cand ai senzatia ca nu mai stii nimic, cand ochii incep sa-ti joace feste, cand randurile devin din ce in ce mai blurate, cand atipesti pentru o clipa si te trezesti peste 5 ore.”

Campania a fost lansata prin spotul TV Manifesto, care ruleaza pe cele mai importante posturi de televiziune nationale. Campania de comunicare MemoPlus va continua in urmatoarele luni cu materiale de indoor, internet, precum si BTL.

Echipa TBWA\MERLIN:

Creative Director: Alin Marghidanu
Art director: Mirela Radulescu
Copywriter: Maria Ionescu
Group Account Director: Cristina Oncescu
Account Executive: Adrian Calarasu

Echipa Walmark:

Marketing Director: Ionela Nicolau
Junior Brand Manager: Carmen Constantinescu

Bucuresti, 10.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.