free download 78 travel guides written by experts

„Alte 101 tehnici favorite ale terapiei prin joc” – Heidi Kaduson, Charles Schaefer

Experiența terapeuților care folosesc jocul cu copiii reprezintă o resursă de idei, în mare parte nefolosită, pentru îmbunătățirea practicii terapiei prin joc. În acest al doilea volum de tehnici de joc, terapeuți renumiți prezintă alte 101 tehnici favorite utilizate în lucrul cu copiii, descriind scopul urmărit și ilustrând prin exemple modul în care acestea pot fi puse în practică.

Cititorul poate descoperi: tehnici ale imaginației, care includ folosirea imageriei ghidate și a imaginației; tehnici narative, care ilustrează folosirea diverselor jocuri și metode pentru a îmbunătăți comunicarea verbală a copiilor; tehnici ale artelor expresive, care includ diversele procedee folosite în artă pentru a‑i ajuta pe copii să facă față traumelor și tulburărilor; tehnici ale jocului cu marionete, care ajută la exprimarea emoțiilor conflictuale; tehnici cu jucării și obiecte de joacă, ce ilustrează modul în care acestea sunt utile în jocul terapeutic; tehnici ale jocului în grup, care includ diverse metode folosite în contexte de grup.

Alte 101 tehnici favorite ale terapiei prin joc

Acest volum se adresează atât psihologilor care lucrează cu copii, cât și celor specializați în alte domenii – asistență socială, psihologie, psihoterapie, dezvoltarea copilului, terapie recreațională și psihiatrie –, precum și părinților și educatorilor.

Heidi Kaduson, specializată în intervenția psihologică pentru copii, este director al Institutului de Formare în Terapia prin Joc din comitatul Monroe, statul New Jersey.

Charles Schaefer este profesor emerit de psihologie la Fairleigh Dickinson University (New Jersey) şi cofondator al Asociației pentru Terapia prin Joc din SUA.

Alte 101 tehnici favorite ale terapiei prin joc
Heidi Kaduson, Charles Schaefer
Nr. de pagini: 568
Preț: 55 ron
Traducere din engleză de Camelia Dumitru
Colecția PSIHOLOGIA PENTRU TOȚI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *