Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alo, Ciment! – dispeceratul de comenzi Holcim (Romania)

Holcim (România) a lansat dispeceratul pentru preluarea centralizată a comenzilor de ciment, filer şi lianţi hidraulici speciali. Începând de astăzi, clienţii companiei din toată ţara pot comanda produsele Holcim (România) prin simpla apelare a numărului de telefon 0248 506 600 în reţelele de telefonie fixă sau formand *CIMENT, adică *246368, apelabil numai din reţelele mobile Vodafone şi Orange.
Dispeceratul are rolul de a optimiza activităţile de preluare a comenzilor şi planificare a livrărilor în scopul creşterii nivelului de satisfacţie a clienţilor Holcim (România).

În funcţie de cantitatea şi distanţa la care sunt livrate produsele, dispecerul procesează comenzile şi le transmite către cel mai apropiat centru de distribuţie, care poate fi la fabricile de ciment din Câmpulung, Aleşd, Turda, terminalul de ciment Progresul din Bucureşti, sau staţiile de lianţi hidraulici speciali de la Progresul sau Aleşd.

„Numărul mare de comenzi, dar şi dorinţa clienţilor noştri de a avea produsele Holcim (România) în cel mai scurt timp posibil, ne-au determinat să venim în intampinarea nevoilor lor şi să lansăm un dispecerat pentru ciment, filer şi lianţi hidraulici speciali pentru întreaga ţară”, a declarat Markus Wirth, Director General al Holcim (România).

Dispeceratul de comenzi este localizat în Câmpulung, oraş în care se află şi una dintre cele trei fabrici de ciment ale Holcim (România). Comenzile pentru toată ţara sunt preluate de luni până vineri în intervalul orar 08.00 – 18.00, iar sâmbăta între orele 07.00 – 12.00.

„Ne aşteptăm ca un număr mare de clienţi să prefere acest mod de comandă. În condiţiile în care timpul şi viteza de răspuns sunt esenţiale pe o piaţă precum cea a materialelor de construcţii, prin dispeceratul de comenzi pentru ciment, filer şi lianţi hidraulici speciali, clienţii noştri obţin produse de calitate într-un mod simplu şi rapid,” a declarat François Laporte, Director Marketing şi Vânzări al Holcim (România).

Dispeceratul de comenzi pentru ciment, filer şi lianţi hidraulici speciali vine în completarea Infoline® 021 – 208 20 00, serviciu telefonic care oferă informaţii prompte şi complete despre companie, punctele de lucru, produsele şi serviciile pe care Holcim (România) le oferă clienţilor săi.

De asemenea, compania pune la dispoziţia clienţilor staţiilor de betoane din Bucureşti şi împrejurimi Dispeceratul de Betoane Bucureşti, apelabil la numarul de telefon 021 – 203 91 16. De la lansarea acestui dispecerat comenzile preluate de la clienţii din zonă sunt livrate către staţiile de betoane din Bucureşti. Prin intermediul acestui serviciu se pot obţine confirmarea ritmului de livrare, informaţii legate de disponibilitatea autopompelor şi se pot comunica eventuale modificări care pot apărea în programarea livrărilor.

Bucuresti, 2.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.