Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Allegra Consulting isi consolideaza echipa

Raluca Ardeleanu s-a alăturat echipei Allegra Consulting, firmă de consultanţă în domeniul proprietăţii intelectuale, din această toamnă. Ea ocupă poziţia de Senior Expert Trademark and Design. Din această poziţie, va analiza şi va oferi răspunsuri şi argumente în procedurile de înregistrare ale mărcilor, desenelor şi modelelor industriale.

Raluca Ardeleanu are o experienţă bogată, de peste 16 ani, în domeniul proprietăţii intelectuale lucrând toţi aceşti ani în cadrul Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM). Aici a ocupat mai întâi poziţia de Examinator Mărci şi Indicaţii Geografice şi apoi funcţia de Şef birou examinare preliminară în cadrul Departamentului Mărci şi Indicaţii Geografice. În perioada 2006 – 2009, a lucrat ca Expert naţional detaşat în cadrul OHIM, oficiul pentru înregistrarea mărcilor comunitare, Alicante, Spania. Raluca Ardeleanu a publicat numeroase articole în domeniul proprietăţii intelectuale şi, în special, în domeniul mărcilor. Totodată, a tradus din engleză în română volumul "Reflecţii pentru manageri" al autorilor Bruce Hyland şi Merle Yost, editat în România de către prestigioasa editură Rentrop&Straton.

“Raluca vine în echipa Allegra cu o experienţă importantă, atât în procedura naţională, cât şi în cea comunitară, cu un spirit neobosit şi cu o mare viteză de reacţie atât în gândire, cât şi în acţiune. Ne bucurăm că a acceptat propunerea noastră şi recunoaştem că o "curtam" de ceva vreme. Sperăm ca venirea ei să ne aducă un suflu nou şi, de ce nu, noi clienţi”, a declarat Gabriela Milcev, fondator Allegra Consulting.

Până la sfârşitul anului, echipa Allegra se va concentra pe consolidarea relaţiilor cu clienţii actuali deoarece consideră că, în vremuri de criză şi nu numai, este prioritar să aibă grijă de clienţii din portofoliu, cu care a construit, cu muncă şi efort, o relaţie, care o cunosc şi o apreciază. De asemenea, va urmări consolidarea noii imagini în urma procesului de rebranding (schimbarea site-ului şi a celorlalte elemente de identitate) şi atragerea de noi clienţi.

Domeniul proprietăţii intelectuale este mai puţin afectat de situaţia economică actuală: în continuare se creează, se inventează, apar noi branduri şi companii. Din păcate, în continuare, în paralel, se contrafac produse şi se piratează creaţii intelectuale. Se poate spune însă că, în perioada asta, vigilenţa este marită, apărarea bunurilor intelectuale este orientată spre lucrurile cu adevărat importante şi se investeşte în creaţiile valoroase şi cu potenţial.

Bucuresti, 26.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.