Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alka Grup: Nutline Flash

inovaţie majoră pentru un gramaj minor

Alka Grup anunţă o nouă inovaţie: pachetul Nutline Flash, de 20gr, cu deschidere uşoară. Produsul marchează o premieră în segmentul seminţelor, fiind primul dedicat, atât prin gramaj cât şi prin ambalajul tip easy-open, consumului instant, de către o singură persoană. Nutline Flash completează gama de produse Nutline care include seminţe cu şi fără coajă şi fructe uscate.

Cele 20 de grame de seminţe decojite de floarea soarelui, prăjite fără ulei, conţinute în pachetul fulger Nutline Flash, asigură 12% din necesarul zilnic de proteine şi un aport semnificativ de vitamina B6, vitamina E, zinc, thiamină şi alte substanţe naturale care asigură buna funcţionare a organismului.

“Am creat Nutline Flash pentru cei care îşi doresc mereu ceva nou, rapid, gustos, pentru cei tineri, activi, dinamici, mereu gata de ceva nou şi interesant. Sperăm ca noul ambalaj şi confortul în utilizare să îi surprindă cât mai plăcut”, spune Amir Krenzia, Director General Alka Grup.

Inovaţia la nivel de ambalaj propusă de Nutline Flash s-a fundamentat pe o serie de studii realizate în diferite ţări (precum Olanda, Germania, Anglia şi în România), care atestă faptul că în topul preferinţelor consumatorilor în ceea ce priveşte produsele alimentare sunt elemente care ţin de modul în care produsul este ambalat: consumatorii îşi doresc pachete mici (pentru un singur moment de consum) şi sisteme easy – open.

“Nutline Flash este rezultatul experienţei noastre în segmentul seminţelor şi al numeroaselor studii şi cercetări de consum întreprinse. Am întrebat consumatorii şi am aflat că, de obicei, cantitatea optimă de seminţe decojite de floarea soarelui, ideală pentru un singur moment de consum este de 20 de grame”, explică Ruxandra Roman, Marketing Project Manager Alka.

Noul ambalaj are dimensiuni reduse ce permit o uşoară manipulare de către consumator. Datorită ruperii pe contur a pungii, consumul seminţelor decojite devine extrem de uşor prin turnarea direct în gură a conţinutului. “Astfel, te poţi bucura de un snack de calitate în orice împrejurare te-ai afla: în faţa calculatorului, în pauză la şcoală, la o plimbare în parc, în maşină sau la o discuţie cu prietenii” adaugă Ruxandra Roman.

Despre ALKA GRUP
ALKA GRUP este unul dintre liderii pieţei producătorilor de dulciuri din România. ALKA GRUP are o abordare inovatoare a afacerii, concretizată prin investiţii tehnologice şi diversificări ale gamei de produse; compania are în acelaşi timp ca obiectiv să devină avangarda pieţei de profil din România. Strategia de dezvoltare a produselor se bazează pe înţelegerea cerinţelor şi gusturilor consumatorului din România. ALKA GRUP are la acest moment în portofoliu 6 mărci – ALKA, NUTLINE, ZEO, Dr. KRANTZ, ALFERS, GOLD MOCCA -, produce, ambalează şi distribuie napolitane, seminţe, biscuiţi glazuraţi şi neglazuraţi în diverse sortimente, cafea, seminţe şi o întreagă gamă de fructe uscate.

Bucuresti, 15.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.