Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alina Sorescu este noua mamica din comunitatea Mamicile iubesc

„Suntem mămicile noii generații, care credem în puterea noastră de a face o lume mai bună împreună cu piticii noștri.” – este, pe scurt, manifesto-ul comunității din jurul produsului Bepanthen® din care face parte, începând cu 2015, și Alina Sorescu.

Strategia Kaleidoscope Proximity pentru Bepanthen® a identificat, a rezolvat și continuă să rezolve o serie de probleme punctuale identificate în research-ul inițial – de la utilizare produs la procesul de recomandare, vizibilitate și percepție.

Rezultatul? Comunitatea Bepanthen®, pe numele ei de scenă Mămicile Iubesc, numără trei ani mai târziu peste 160.000 de membri, iar cel mai nou dintre ei este Alina Sorescu – solistă și prezentatoare TV, mama Carolinei și profesoară de canto în cadrul propriului ei atelier pentru copii.

„Îmi place să mă gândesc la locul acesta ca fiind cel în care pot găsi multe dintre prietenele mele mame pe care încă nu le am în viața reală. Cât despre asocierea de imagine cu Bepanthen®, mă simt realmente confortabilă pentru că împărtășim aceleași valori. Mai mult, sunt mereu într-un dialog constructiv cu agenția și sunt extrem de entuziasmată pentru că, astfel, povestea noastră, a mămicilor din noua generație, este auzită și pusă pe agenda publică.”, mărturisește Alina.

Colaborarea cu Alina Sorescu are obiectivul de a deschide conversația despre o nouă plajă de subiecte în comunitate, toate în relație cu problemele și nevoile mămicilor din noua generație.

Povestea mămicii Alina Sorescu poate fi vizionată aici: https://www.youtube.com/watch?v=of8lYtx06nI.

„O altă oportunitate pe care am identificat-o împreună cu echipa Kaleidoscope cu ocazia colaborării cu Alina a fost contentul video care, doar din testări, a reieșit ca fiind un format de succes în comunitate. Astfel, nu doar că începem seria de conversații în format video cu Alina, dar ne bucurăm și de extinderea ecosistemului, respectiv deschiderea canalului de YouTube Mămicile iubesc la care vă invit să vă abonați.”, a declarat Larisa Gavrilă, Brand Manager Bayer România.

În 2015, Bepanthen® și Kaleidoscope Proximity vor începe și dezvoltarea unor soluții de utlity pe platforma de mobile pentru comunitatea Mămicile iubesc, ale căror obiective vor fi întărirea poziționării de brand în raport cu provocările modernității.

„Începând cu luna mai, vom lansa odată la două săptămâni o nouă temă de discuție împreună cu Alina, discuție căreia i se pot alătura membrii comunității noastre, fie că sunt pe Facebook, site-ul mamicileiubesc.ro, YouTube sau Google+. O comunitate adevărată transcede platforma.”, a precizat Andreea Strachină, Head of Communication Design la Kaleidoscope Proximity.

Echipa Mămicile iubesc Kaleidoscope Proximity este formată din:

Head of Communication Design: Andreea Strachină
Video Creative Director: Dan Petru
Animator: Otilia Fleissig
Art Director: Laura Belc
Community Manager: Anna Kozma
Account Director: Andrei Dragu
Account Manager: Maria Turbatu

Website: www.mamicileiubesc.ro
Facebook: https://www.facebook.com/MamicileIubesc.Bepanthen

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCqQHVDnr9nkNNtMQJJP3BjQ

Google+:
https://plus.google.com/b/113113085925848727152/113113085925848727152/about

Bucuresti, 25.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.